StoryEditor

Šetrenie je vysoko návykové. V kampani VÚB banky

03.06.2019, 14:52
Autor:
rmrm
Pozrite si ďalšiu kampaň z dielne Triad Advertising.

Aj keď v sporení a investovaní Slováci stále zaostávajú za priemerom EÚ, situácia sa lepší aj na našom trhu. Až 66% Slovákov potvrdilo, že si aktívne vytvára úspory, obyčajne na nečakané výdavky alebo na väčšie investície. Až 21% Slovákov, má úspory vo výške 1-3 násobku ich mesačné platu. 15% Slovákov má úspory vo výške 3-6 násobku mesačného platu.

Cieľom reklamnej kampane je, podľa slov Lucie Luptákovej, PR managerky VÚB banky, získať nových klientov cez rôzne typy sporení, ktoré banka ponúka a pri existujúcich klientov zas zvýšenie penetrácie sporení na bežných účtoch.

Vizitka kampane:
Agentúra:
 Triad Advertising
Strategy&Chief Creative Director: Martin Woska
Creative Director: Vlado Kurek
Digital Strategist: Silan Holub
Copywriter: Roman Hríbik, Vlado Kurek, Martin Luther
Art Director: Csilla Polák, Marek Barančík
Social Media: Petra Mlynárová
Account Director: Natália Mikušová
Account Manager: Natália Mikušová, Michaela Markusková
Programátor: Romaj Sergejevič Janajev, Ján Timoranský
TV Produkcia: Globe Production
Režisér: Karel Janák
Timing kampane: do 30. jún
Media mix kampane: TV spot, OOH, POS, Online – web microsite,  Display, social komunikácia, preroll videa na YT, ďalej je to špeciálny doplnok do webového prehliadača  - VÚB Šetrič, ktorý skoncuje s nadbytočnými nákupmi a dokáže ušetriť až 100% z ceny tovaru

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 01:04