Slovenská sporiteľňa
StoryEditor

Slovenská sporiteľňa: A čo kúpiš mobilom ty?

04.06.2019, 16:04
Autor:
rmrm
Pozrite si kampaň banky na moderné platenie mobilom z dielne agentúry Zaraguza.

„Spustenie Google Pay a čoskoro aj Apple Pay vnímame ako revolúciu v platení, ktorá absolútne zmení zážitok klientov z každodenného platenia. Po novom im bude stačiť, aby išli do obchodu, na kúpalisko či športovať iba so svojím mobilom. Cieľom kampane je zvýšiť povedomie o tomto modernom spôsobe platenia. Rozhodli sme sa to spraviť pomocou dramatizácie rýchlosti a jednoduchosti v každej situácii prostredníctvom ,plateniachtivého´ smartfónuʻ – našej hlavnej postavy,“ povedala Dáša Juríková, riaditeľka odboru stratégie a rozvoja značky.

Ako ďalej informovala, spolu s novými platobnými riešeniami je propozíciou kampane aj benefit „účet do konca roka zadarmo“ pre každého, kto v Slovenskej sporiteľni ešte nemá účet. Banka chce tiež sprístupniť nové platobné riešenia aj pre klientov iných bánk, ktoré tieto digitálne služby neposkytujú. Kampaň je mediálne podporená nasadením v TV, digitále (programatic, social media, video, influencer marketing), OOH (CLV, Kinoreklama) a v rádiu.

Vizitka kampane
Agentúra: Zaraguza
Kreatívny riaditeľ:
Michal Pastier
Stratég: Juraj Pobjecký
Art director: Milan Malý
Senior copywriter: Eva Myjavcová
Account: Katarína Kaššová
režisér:  Wolfberg
kamera: Sander Vanderbroucke
produkčná spoločnosť: Protos productions
producent: Barbara Kipsová
produkcia: Radka Babincová
postprodukcia: Ekran
strih: Marek Kráľovský
hudba: Hudební banka

01 - Modified: 2018-12-18 08:58:05 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa končí s letákmi v pobočkách a s potvrdenkami z bankomatov 02 - Modified: 2019-02-07 13:10:11 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa zavesila na pobočky umelecké diela. O budúcnosti miest 03 - Modified: 2019-05-30 13:59:42 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa je partnerom výzvy na podporu kultúrnych aktivít LGBT ľudí
01 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 02 - Modified: 2023-09-22 11:38:00 - Feat.: - Title: Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa 03 - Modified: 2023-08-31 11:28:22 - Feat.: - Title: Kampaň Moji milí Slováci oslavuje celosvetový úspech 04 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné 05 - Modified: 2023-08-21 14:20:30 - Feat.: - Title: Nová kampaň Slovenskej sporiteľne ukazuje ako je na tom Slovensko s prosperitou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 22:21