„Spustenie Google Pay a čoskoro aj Apple Pay vnímame ako revolúciu v platení, ktorá absolútne zmení zážitok klientov z každodenného platenia. Po novom im bude stačiť, aby išli do obchodu, na kúpalisko či športovať iba so svojím mobilom. Cieľom kampane je zvýšiť povedomie o tomto modernom spôsobe platenia. Rozhodli sme sa to spraviť pomocou dramatizácie rýchlosti a jednoduchosti v každej situácii prostredníctvom ,plateniachtivého´ smartfónuʻ – našej hlavnej postavy,“ povedala Dáša Juríková, riaditeľka odboru stratégie a rozvoja značky.
Ako ďalej informovala, spolu s novými platobnými riešeniami je propozíciou kampane aj benefit „účet do konca roka zadarmo“ pre každého, kto v Slovenskej sporiteľni ešte nemá účet. Banka chce tiež sprístupniť nové platobné riešenia aj pre klientov iných bánk, ktoré tieto digitálne služby neposkytujú. Kampaň je mediálne podporená nasadením v TV, digitále (programatic, social media, video, influencer marketing), OOH (CLV, Kinoreklama) a v rádiu.
Vizitka kampane
Agentúra: Zaraguza
Kreatívny riaditeľ: Michal Pastier
Stratég: Juraj Pobjecký
Art director: Milan Malý
Senior copywriter: Eva Myjavcová
Account: Katarína Kaššová
režisér: Wolfberg
kamera: Sander Vanderbroucke
produkčná spoločnosť: Protos productions
producent: Barbara Kipsová
produkcia: Radka Babincová
postprodukcia: Ekran
strih: Marek Kráľovský
hudba: Hudební banka