HN/Samuel Böhm
StoryEditor

Slovenská sporiteľňa je partnerom výzvy na podporu kultúrnych aktivít LGBT ľudí

30.05.2019, 14:00
Autor:
TSTS
Banka je presvedčená, že všetci ľudia majú rovnaké práva, a že pre modernú krajinu je rôznorodosť prospešná.

Občianske združenia Iniciatíva Inakosť, Dúhový Pride Bratislava a divadlo Nomantinels, v nadväznosti na zamietnutie žiadostí o dotácie na podporu znevýhodnených skupín, zverejňujú výzvu na finančnú podporu kultúrnych aktivít LGBT ľudí na Slovensku. Partnerom výzvy sa stala Slovenská sporiteľňa.

Iniciatíva Inakosť, Dúhový Pride Bratislava a divadlo Nomantinels realizujú množstvo aktivít, ktorými pomáhajú zlepšovať život LGBT komunite. Dôležitou súčasťou ich práce sú aj aktivity v oblasti kultúry s cieľom búrať bariéry a priblížiť LGBT menšinu slovenskej verejnosti. Realizovať tieto aktivity by nebolo možné bez finančnej podpory verejnosti, firiem a organizácií a, v neposlednom rade, ani bez dotácií a príspevkov štátu.

„Žiaľ, v aktuálnom roku sa nám napriek kladným odporúčaniam odbornej komisie nepodarilo získať dotácie v rámci programu na podporu znevýhodnených skupín. Preto sme, oveľa viac ako inokedy, odkázaní na podporu verejnosti a uchádzame sa o ňu práve touto výzvou,“ hovorí Martin Macko, výkonný riaditeľ Iniciatívy Inakosť.

Partnerom výzvy sa stala Slovenská sporiteľňa, signatár Charty diverzity, ktorá dlhodobo podporuje projekty pomáhajúce znevýhodneným skupinám obyvateľstva.

„Sme presvedčení, že všetci ľudia majú rovnaké práva a že pre modernú krajinu je rôznorodosť prospešná. Práve kultúra a umenie nám totiž dokážu sprostredkovať nový uhol pohľadu a pomôžu pochopiť problémy, s ktorými sa menšiny stretávajú,“ popisuje Alexandra Habeler-Drabek, členka predstavenstva Slovenskej sporiteľne, dôvody, pre ktoré sa rozhodli výzvu podporiť.

Najväčšia slovenská banka organizátorom daruje 3 000 eur a poskytne ďalších až 6 000 eur ako tzv. „matching“, v rámci ktorého zdvojnásobí vyzbieranú sumu.

01 - Modified: 2022-11-02 09:18:56 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa vo vianočnej kampani oživila Jula Satinského. Ako vznikal spot a s čím mala umelá inteligencia najväčšie problémy? 02 - Modified: 2022-10-14 07:07:15 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa prináša seriál o bezpečnosti: Hoaxy a obavy komunikujeme s humorom, ktorý neuráža 03 - Modified: 2022-09-07 12:16:44 - Feat.: - Title: Nová posila Slovenskej sporiteľne. Klaudia Drábiková je riaditeľkou odboru klientskych potrieb 04 - Modified: 2022-08-25 08:40:19 - Feat.: - Title: Pomôžte našej krajine, nabáda v kampani Slovenská sporiteľňa 05 - Modified: 2022-07-07 08:20:46 - Feat.: - Title: Case study: Vlastné televízne štúdio k dispozícii 24/7. Kam až siahajú súčasné inovácie v korporátnej komunikácii?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. január 2023 18:01