Leto je obdobím cestovania, plánovania dovoleniek a výletov. Kampaň z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett preto približuje spotrebiteľom, ako by mohlo vyzerať ich leto, keby sa zapojili do súťaže a vyhrali jednu z cien.
Výraznou zmenou oproti predošlej komunikácii značky je samotná exekúcia kampane. Kým predošlé spoty takmer vždy rozohrávali vtipný príbeh v prostredí menšej slovenskej obce, tentokrát stavil Budiš na štúdio a množstvo analógových trikov. Herci vďaka nim plynulo prechádzajú naprieč rôznymi prostrediami a v závislosti od nich menia oblečenie ako aj dopravné prostriedky.
Produkciu zastrešila agentúra Leopard Production v spolupráci s režisérom Goranom Marojevičom. Kampaň bude nasadená v televízii a online.
Vizitka kampane:
Názov kampane: S Budišom na cestách
Klient: Slovenské pramene a žriedlá a.s.
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Štefan Andrejco
Associate Creative Director: Ivana Pacoňová
Art director: Štefan Andrejco, Jozef Kyselica,
Copywriter: Ivana Pacoňová
Account: Anastasiya Kazmiruk
Použité médiá: TV 30“, BTL, online
Termín nasadenia: 1.7.2019
Cieľová skupina: Mass market
Produkcia: Leopard Production
Réžia: Goran Marojevič