V uplynulých dňoch nemecká automobilka Volkswagen predstavila nové logo. Je modernejšie, čistejšie a jednoduchšie. Čo je pre Volkswagen dôležité, dá sa flexibilnejšie používať a je rozoznateľné v digitálnych médiách. Tu je nové logo:
Volkswagen nie je jediný, ktorý prechádza zmenou loga s dôrazom na jednoduchosť a lepšiu rozpoznateľnosť v digitálnom prostredí.
Začiatkom roka tak napríklad urobila spoločnosť Mastercard. Najvýraznejšou zmenou bolo odstránenie názvu z loga, poznávacím znamením tak zostali dva kruhy, žltý a červený. Mastercard sa tak chce zaradiť medzi spoločnosti, ktoré nemajú v logu nápis, napriek tomu sú na prvý pohľad poznateľné ako napríklad Nike či Apple. Značka potrebovala zmenu, ktorá by bola globálne akceptovateľná. Nové logo je flexibilnejšie a menej obmedzujúce pri zobrazeniach na menších smartfónoch či iných malých digitálnych obrazovkách, zdôvodnila zmenu spoločnosť v úvode roka.
Minulý rok posunula k jednoduchosti svoje logo aj marketingová platforma Mailchimp. Tu je výsledok:
Alebo v USA veľmi známa realitná spoločnosť Century 21:
K výraznej zmene loga sa pridala aj exkluzívna módna značka Burberry. Tá skončila s pätkovým písmom, ale aj s výrazným obrázkom loga. Tu je výsledok:
V jednoduchosti a bez obrázkov je krása. Povedala si značka Dunkin a z loga odstránila obrázok, aj nápis "donuts":
Ešte viditeľnejšia na mobiloch chce byť aj aplikácia Uber:
A takto zvládla zmenu televízna stanica Animal Planet: