Eva Babitzová sa vracia do komunikačného biznisu veľkým štýlom. Prijala ponuku agentúry Mark BBDO, ktorú bude viesť od februára ako Managing Directorka.
Pre Stratégie hovorí o cieľoch na novej pozícii: "Agentúra je vo forme, skonsolidovaná, našla si svoj modus operandi v pandémii, čiže moja priorita bude rozvoj," vysvetľuje. Nová šéfka chce ponúkať zaujímavé riešenia klientom. "Agentúra je silná vo výskume a stratégiách a na tom sa dá krásne stavať pri hľadaní riešení. Pretože o to dnes v komunikácii ide." Nová pozícia nie je pre Evu Babitzovú o očakávaniach - teší sa na ľudí a na nové projekty.
Meno Evy Babitzovej je spojené predovšetkým s Rádiom Expres, ktorému v minulosti šéfovala. Na začiatku kariéry pôsobila aj v iných médiách: v Slovenskom rozhlase, ale aj v Rádiu Twist, ako marketingová riaditeľka SME či redaktorka týždenníka Trend.
Pôsobila ako členka prezídia, členka arbitrážnej komisie a výkonná riaditeľka Rady pre reklamu, viceprezidentka a prezidentka Asociácie nezávislých rozhlasových a televíznych staníc Slovenska. Ako sme už spomenuli, od roku 2000 pôsobila v Rádiu Expres, v rokoch 2006 - 2014 bola generálnou riaditeľkou.
Po odchode z rádia chcela vstúpiť do politiky, pôsobila ako mediálna poradkyňa. V roku 2020, sme priniesli informáciu, že Eva Babitzová zakladá agentúru Promo Punkers. "Promo Punkers je agentúra špecializovaná na promotion a myslím, že práve to by sa klientom a agentúram mohlo v súčasnom neistom svete páčiť. Žijeme dynamické, nepredpovedateľné časy, zadávatelia nevedia, čo ich čaká. Čo však vedia veľmi dobre, je, že nemôžu prestať komunikovať. Promotion je riešenie," povedala pre Stratégie.
"V Promo Punkers pokračujeme ďalej, promotion je pekný dielik skladačky do riešení pre klientov a spolu zdieľame nadšenie pre stratégie. V agentúre sme sa dohodli na peknej symbióze," hovorí Babitzová o prepojení spolupráce v Mark BBDO a Promo Punkers.