Spoločnosti Samsung v rámci kampane vypúšťa svoj smartfón až na samotnú hranicu zemskej atmosféry a vyzýva ľudí, aby si urobili selfie s dokonalým pozadím: planétou Zem. Samsung #SpaceSelfie je prvá kampaň na podporu značky spustená v Európe pod vedením nového európskeho marketingového riaditeľa Benjamina Brauna. Oslavuje priekopníckeho ducha spoločnosti Samsung a jej neutíchajúce úsilie o to, aby sa nemožné stalo realitou.
Benjamin Braun, marketingový riaditeľ spoločnosti Samsung Europe, k tomu uviedol: „Na obrazovkách prístrojov spoločnosti Samsung sa odohrávajú úžasné veci a #SpaceSelfie je ideálna kampaň, ktorá to môže znovu potvrdiť. Dávame ľuďom šancu dostať svoju tvár do vesmíru.“
Logistika tejto kampane je impozantná. Pretlakový balón pre výstup do vysokých výšok s veľkosťou polovice basketbalového ihriska so špeciálne navrhnutým „prístrojovým vybavením“ vynesie do stratosféry až do výšky 19 800 m smartfón Samsung Galaxy S10 5G, ktorý bude prijímať selfie odosielané zo Zeme a bude ich zobrazovať na pozadí živých záberov našej planéty. Výsledkom bude zákazková a limitovaná edícia SpaceSelfie, na ktorú budú môcť byť pyšní aj tí najnáročnejší fanúšikovia Instagramu.
Kampaň SpaceSelfie nevyužíva žiadne hromadné oznámenie, namiesto toho sa snaží presadiť pomocou modernej stratégie s využitím tzv. získaných médií a influencerov. Kampaň SpaceSelfie spustili významné osobnosti z celej Európy vrátane britskej herečky, modelky a filantropky Cary Delevingne.
Ako ukazujú príspevky na ich sociálnych profiloch, influenceri dostali špeciálnu aktovku inšpirovanú vesmírom, ktorá obsahuje Samsung Galaxy S10 5G a Samsung S10 a jednoduchú pozvánku z Riadiaceho strediska, aby sa pripojili ku stratosférickej kampani spoločnosti Samsung a stali sa prvými ľuďmi, ktorí pošlú svoju tvár do vesmíru.
Po odfotení vlastnej vesmírnej snímky budú influenceri tento týždeň zverejňovať upútavky a originálny obsah a budú fanúšikov z celej Európy vyzývať, aby navštívili špeciálne pripravené stránky Riadiaceho strediska, zaregistrovali sa a pokúsili sa získať svoju vlastnú vesmírnu selfie. Všetky obrázky sú prenášané do zariadení spoločnosti Samsung v stratosfére a na exkluzívnej otváracej akcii, ktorá budúci týždeň prebehne v novom zážitkovom centre spoločnosti Samsung na King’s Cross, oslávime úplne prvé vesmírne selfie odoslané do smartfónov na Zemi.
Okrem produkčných partnerov Unit9 a FlightLine Films spolupracuje tím Samsung na príprave stratégie, kreatívnom vývoji a realizácii so spoločnosťou BBH. Na získavanie médií a influencerov sa podieľa FleishmanHillard Fishburn, talentové rokovania so spoločnosťou Starcom vedie Publicis Sport & Entertainment, a podporuje tak kampaň prostredníctvom platenej reklamy.
Will Lion, Managing Partner a hlavný stratég spoločnosti BBH London uviedol: „Reklamy na smartfóny sa jedna druhej podobajú ako vajce vajcu. Vždy na nich vidíme krásne fotografie naleštených prístrojov s trendy fotografiami na displeji. Chceli sme sa vydať trochu proti prúdu a prísť s niečím, čo by ukázalo, aké impozantné sú smartfóny Samsung a ako užívateľom umožňujú tvoriť úchvatné momentky z ich života – a to všetko z vesmíru. Možno sa nám tak podarí zažiariť na internete a podporiť predaje pred Vianocami.“
Benjamin Braun uzatvára slovami: „SpaceSelfie je projekt „z iného sveta“, ktorého zlatým klincom bude smartfón Samsung 5G vznášajúci sa na samotnej hranici zemskej atmosféry. Chceli sme spotrebiteľov vziať na cestu za hranice bežného a umožniť im stať sa súčasťou našej neutíchajúcej snahy o inovácie skutočne zábavným a odľahčeným spôsobom. Ponúkli sme svetu rad produktov, ktoré ako prvé prišli s technologickými inováciami, a #SpaceSelfie vnáša tohto priekopníckeho ducha aj do nášho marketingu.“