Americká spoločnosť Facebook predstavila nové logo, ktorým sa chce odlíšiť od rovnomennej aplikácie a dať najavo, ktoré produkty jej patria. Novú značku chce firma začať používať pri svojich produktoch a v marketingových materiáloch v priebehu najbližších týždňov.
"Táto zmena značky je spôsob, ako lepšie vysvetliť našu vlastnícku štruktúru ľuďom a podnikom, ktorí využívajú naše služby k prepojeniu, zdieľaniu, budovaniu komunity a rozširovaniu svojich priaznivcov," uviedla firma vo vyhlásení.
Sociálna sieť Facebook, ktorá vznikla pred 15 rokmi, si ponechá svoju vlastnú značku. Nové označenie používa obvyklú typografiu a veľké písmená na vytvorenie vizuálneho rozlíšenia medzi firmou a rovnomennou aplikáciou.
"Ľudia by mali vedieť, ktoré spoločnosti vyrábajú produkty, ktoré používajú," uviedla spoločnosť Facebook.
Medzi hlavné služby spoločnosti Facebook patrí aplikácia Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal a Calibra. Tieto aplikácie a technológie roky zdieľajú infraštruktúru a ich tímy často spolupracujú.
V júni začala firma k svojim aplikáciám pridávať označenie "from Facebook". V najbližších týždňoch chce začať používať novú značku pri svojich produktoch a v marketingových materiáloch, vrátane nových firemných internetových stránok.


