Agentúra TRIAD aj tento rok spolupracuje s Nadáciou pre deti Slovenska, konkrétne na ich najväčšom a najstaršom grantovom programe Hodina deťom. Tá už 21 rokov podporuje projekty na pomoc deťom a mladým ľuďom na celom Slovensku.
Nadácia pokračuje kampaňou zameranou na podporu verejnej pokladničkovej zbierky v uliciach Slovenska, ktorá bude prebiehať už vo štvrtok, 14. novembra 2019. Ďalším cieľom je aj informovať o možnosti darovania online na hodinadetom.sk.
V aktuálnom ročníku TRIAD do procesu vymýšľania zapojil aj študentov z KAMAKO a na ich myšlienke, že v každom z nás je kus veľkého dieťaťa vyskladal tohtoročnú kampaň.
"Myšlienkou kampane je: "Aj ty si veľké decko? Veľké deti predsa pomáhajú tým menším, tak prispej na Hodinu deťom". Myslíme si, že sa v tom každý tak trochu nájde. Na odprezentovanie konceptu nám úplne na prvú napadol Sajfa, ktorý bol hneď nadšený zo spolupráce a ktorý už dlho nezištne podporuje Hodinu deťom," vysvetľuje Zuzana Tvarošková z agentúry TRIAD.
Spot postavený na tom, že deti zo sídliska sa postupne zvolávajú von až prídu k oknu, kde zaklopú a opýtajú sa, či môže ísť von aj Maťo. V tom momente vidíme, že ide o Sajfu. Vybehne za nimi a pozýva von aj všetky ďalšie veľké decká, ktoré chcú pomôcť tým malým. O produkciu sa postaral Playground13.
V spote si ďalej zahrali aj Daniel Rovňák zo seriálu Oteckovia a známy herec Ivan Romančík. Zaujímavosťou je, že Sajfovu mamu hrá v spote jeho vlastná mama, pani Anna Cifrová.
Do spolupráce s Hodinou deťom išiel opäť aj predajca slovenského textilu kompot.sk a spolu s nimi pripravila agentúra TRIAD edíciu tričiek, ktoré nesú hlavnú myšlienku kampane "Som veľké decko".
Hodina deťom už druhý rok bojuje s tým, že nedostali vysielací priestor vo verejnoprávnej televízii a opäť sa tak neuskutoční ich tradičný vianočný galavečer.
„Sme veľmi vďační za priazeň a podporu všetkým, ktorí nám pomáhajú s realizáciou našej tohtoročnej kampane. Vďaka našim milým partnerom a mnohým známym osobnostiam, môžeme už 21 rokov šíriť posolstvo Hodiny deťom a pomáhať tam, kde je to potrebné. Veríme, že tento rok sa aj vďaka našej kampani v každom z nás aspoň na chvíľu prebudí to veľké dieťa, ktoré v sebe nájde chuť a vôľu pomôcť. Konkrétne deťom, ktoré sú ešte stále malé a samy si pomôcť nevedia, zároveň však našu pomoc veľmi potrebujú," hovorí Zuzana Horváthová, PR manažérka Hodina deťom.