StoryEditor

"Veľké decká pomáhajú menším, tak prispej na Hodinu deťom," vyzýva Sajfa v kampani pre Nadáciu pre deti Slovenska

13.11.2019, 07:35
Autor:
pzpz
Spot kreatívne zastrešil TRIAD a o produkciu sa postaral Playground13.

Agentúra TRIAD aj tento rok spolupracuje s Nadáciou pre deti Slovenska, konkrétne na ich najväčšom a najstaršom grantovom programe Hodina deťom. Tá už 21 rokov podporuje projekty na pomoc deťom a mladým ľuďom na celom Slovensku.

Nadácia pokračuje kampaňou zameranou na podporu verejnej pokladničkovej zbierky v uliciach Slovenska, ktorá bude prebiehať už vo štvrtok, 14. novembra 2019. Ďalším cieľom je aj informovať o možnosti darovania online na hodinadetom.sk.

V aktuálnom ročníku TRIAD do procesu vymýšľania zapojil aj študentov z KAMAKO a na ich myšlienke, že v každom z nás je kus veľkého dieťaťa vyskladal tohtoročnú kampaň.

"Myšlienkou kampane je: "Aj ty si veľké decko? Veľké deti predsa pomáhajú tým menším, tak prispej na Hodinu deťom". Myslíme si, že sa v tom každý tak trochu nájde. Na odprezentovanie konceptu nám úplne na prvú napadol Sajfa, ktorý bol hneď nadšený zo spolupráce a ktorý už dlho nezištne podporuje Hodinu deťom," vysvetľuje Zuzana Tvarošková z agentúry TRIAD. 

Spot postavený na tom, že deti zo sídliska sa postupne zvolávajú von až prídu k oknu, kde zaklopú a opýtajú sa, či môže ísť von aj Maťo. V tom momente vidíme, že ide o Sajfu. Vybehne za nimi a pozýva von aj všetky ďalšie veľké decká, ktoré chcú pomôcť tým malým. O produkciu sa postaral Playground13. 

V spote si ďalej zahrali aj Daniel Rovňák zo seriálu Oteckovia a známy herec Ivan Romančík. Zaujímavosťou je, že Sajfovu mamu hrá v spote jeho vlastná mama, pani Anna Cifrová.

Do spolupráce s Hodinou deťom išiel opäť aj predajca slovenského textilu kompot.sk a spolu s nimi pripravila agentúra TRIAD edíciu tričiek, ktoré nesú hlavnú myšlienku kampane "Som veľké decko". 

Hodina deťom už druhý rok bojuje s tým, že nedostali vysielací priestor vo verejnoprávnej televízii a opäť sa tak neuskutoční ich tradičný vianočný galavečer. 

Hodina deťom

​„Sme veľmi vďační za priazeň a podporu všetkým, ktorí nám pomáhajú s realizáciou našej tohtoročnej kampane. Vďaka našim milým  partnerom a mnohým známym osobnostiam, môžeme už 21 rokov šíriť posolstvo Hodiny deťom a pomáhať tam, kde je to potrebné. Veríme, že tento rok sa aj vďaka našej kampani v každom z nás aspoň na chvíľu prebudí to veľké dieťa, ktoré v sebe nájde chuť a vôľu pomôcť.  Konkrétne deťom, ktoré sú ešte stále malé a samy si pomôcť nevedia, zároveň však našu pomoc veľmi potrebujú," hovorí Zuzana Horváthová, PR manažérka Hodina deťom. 

Vizitka:
 
Agentúra: TRIAD
Klient: Nadácia deti Slovenska
 
Creative Director: Vlado Kurek
Copywriter: Vlado Kurek, Zuzana Tvarošková, Matúš Hliboký
Art Director: Tomáš Pospíchal
Account Manager: Zuzana Tvarošková
Réžia: Martin Marček
Produkcia: Playground13
Produkčný: Ďuro Darida a Monika Kraft
Fotograf: Tomáš Pospíchal

01 - Modified: 2018-11-07 15:48:51 - Feat.: 0 - Title: RTVS neodvysiela jubilejný galavečer Hodina deťom. Uprednostnila iné projekty 02 - Modified: 2018-11-08 08:11:48 - Feat.: 0 - Title: Alagič, Sajfovi aj Šoóšovej ide iba o lóve. Pre zbierku Hodina deťom
01 - Modified: 2018-11-07 15:48:51 - Feat.: - Title: RTVS neodvysiela jubilejný galavečer Hodina deťom. Uprednostnila iné projekty 02 - Modified: 2018-11-08 08:11:48 - Feat.: - Title: Alagič, Sajfovi aj Šoóšovej ide iba o lóve. Pre zbierku Hodina deťom
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. september 2024 22:52