Epica Awards je svetová súťaž, ktorá ako jediná nezostavuje špecializovanú porotu, ale ceny za kreativitu v reklame udeľujú šéfredaktori z viac než 40 svetových časopisov a webov o reklame.
Tento rok sa podarilo uspieť dvom slovenským agentúram. TRIAD premenil shortlist na strieborné ocenenie, ktoré získal v kategórii Communication & Public Services za kampaň Tváre Slobody pre klienta O2
Agentúra Wiktor Leo Burnett si zo súťaže odnáša bronz za Dress Release pre Poštovú banku v kategórii Business to Business Direct.
Poštová banka tento rok za prácu Dress Code získala aj cenu Európskej asociácie internej komunikácie FEIEA Grand Prix 2019 v kategórii Best Change Communication Strategy. Na výročnej súťažnej prehliadke tak zabodovala medzi TOP projektmi internej komunikácie firiem z celej Európy.
Na galavečere v holandskom Amsterdame odovzdala porota zložená zo šéfredaktorov sedem najvyšších ocenení Grand Prix. Celkový prehľad víťazov si môžete pozrieť na oficiálnej stránke súťaže.
Najúspešnejšou krajinou v súťaži bolo Nemecko, ktoré sa umiestnilo na prvom mieste so 64 ocenenými projektmi, z ktorých tri boli Grand Prix a 20 zlatých ocenení.
Tento rok sa do súťaže Epica Awards prihlásilo 3 410 prác zo 61 krajín. Najvyšší počet prihlášok pochádzalo z Nemecka, za ním nasledovalo Francúzsko a Spojené štáty americké.