Youtube
StoryEditor

V medzinárodnej súťaži Epica Awards uspeli dve slovenské agentúry

22.11.2019, 13:15
Autor:
pzpz
Dva shortlisty premenili na striebro a bronz.

Epica Awards je svetová súťaž, ktorá ako jediná nezostavuje špecializovanú porotu, ale ceny za kreativitu v reklame udeľujú šéfredaktori z viac než 40 svetových časopisov a webov o reklame.

Tento rok sa podarilo uspieť dvom slovenským agentúram. TRIAD premenil shortlist na strieborné ocenenie, ktoré získal v kategórii Communication & Public Services za kampaň Tváre Slobody pre klienta O2

​Agentúra Wiktor Leo Burnett si zo súťaže odnáša bronz za Dress Release pre Poštovú banku v kategórii Business to Business Direct.

Poštová banka tento rok za prácu Dress Code získala aj cenu Európskej asociácie internej komunikácie FEIEA Grand Prix 2019 v kategórii Best Change Communication Strategy. Na výročnej súťažnej prehliadke tak zabodovala medzi TOP projektmi internej komunikácie firiem z celej Európy.

Na galavečere v holandskom Amsterdame odovzdala porota zložená zo šéfredaktorov sedem najvyšších ocenení Grand Prix. Celkový prehľad víťazov si môžete pozrieť na oficiálnej stránke súťaže

Najúspešnejšou krajinou v súťaži bolo Nemecko, ktoré sa umiestnilo na prvom mieste so 64 ocenenými projektmi, z ktorých tri boli Grand Prix a 20 zlatých ocenení.

Tento rok sa do súťaže Epica Awards prihlásilo 3 410 prác zo 61 krajín. Najvyšší počet prihlášok pochádzalo z Nemecka, za ním nasledovalo Francúzsko a Spojené štáty americké.

01 - Modified: 2019-08-28 06:55:40 - Feat.: 0 - Title: Epica Awards otvára kategóriu PR Grand Prix 02 - Modified: 2019-11-13 07:04:34 - Feat.: 0 - Title: Dve slovenské agentúry získali shortlist na medzinárodnej súťaži Epica Awards
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 19:05