Epica Awards je svetová súťaž, ktorá ako jediná nezostavuje špecializovanú porotu, ale ceny za kreativitu v reklame udeľujú šéfredaktori z viac než 40 svetových časopisov a webov o reklame.
Tento rok na súťaži bodujú dve slovenské agentúry.
TRIAD získal shortlist v kategórii Communication & Public Services za kampaň Tváre Slobody pre klienta O2.
Práca Dress Release pre Poštovú banku z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett zabojuje v kategórii Business to Business Direct.
Kompletný zoznam shortlistov si môžeme pozrieť tu. Víťazov ocenení spoznáme 21. novembra.
Tento rok sa do súťaže Epica Awards prihlásilo 3 410 prác zo 61 krajín. Najvyšší počet prihlášok pochádzalo z Nemecka, za ním nasledovalo Francúzsko a Spojené štáty americké.
Organizátori súťaže uvádzajú, že zaznamenali nárast prihlášok z Gruzínska, Uzbekistanu, Izraela, Kanady a Číny. Ako nové krajiny sa súťaže zúčastnili Cyprus, Luxembursko, Arménsko a Malta.
Najväčšie zastúpenie v súťaži má sieť McCann Worldgroup.