Poštová banka
StoryEditor

Dve slovenské agentúry získali shortlist na medzinárodnej súťaži Epica Awards

13.11.2019, 08:04
Autor:
pzpz
Tváre slobody a Dress Release zabojujú o kov v silnej zahraničnej konkurencii.

Epica Awards je svetová súťaž, ktorá ako jediná nezostavuje špecializovanú porotu, ale ceny za kreativitu v reklame udeľujú šéfredaktori z viac než 40 svetových časopisov a webov o reklame.

Tento rok na súťaži bodujú dve slovenské agentúry.

TRIAD získal shortlist v kategórii Communication & Public Services za kampaň Tváre Slobody pre klienta O2.

​Práca Dress Release pre Poštovú banku z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett zabojuje v kategórii Business to Business Direct.

Kompletný zoznam shortlistov si môžeme pozrieť tu. Víťazov ocenení spoznáme 21. novembra.

Tento rok sa do súťaže Epica Awards prihlásilo 3 410 prác zo 61 krajín. Najvyšší počet prihlášok pochádzalo z Nemecka, za ním nasledovalo Francúzsko a Spojené štáty americké.

Organizátori súťaže uvádzajú, že zaznamenali nárast prihlášok z Gruzínska, Uzbekistanu, Izraela, Kanady a Číny. Ako nové krajiny sa súťaže zúčastnili Cyprus, Luxembursko, Arménsko a Malta.

Najväčšie zastúpenie v súťaži má sieť McCann Worldgroup.

01 - Modified: 2019-08-28 06:55:40 - Feat.: 0 - Title: Epica Awards otvára kategóriu PR Grand Prix
01 - Modified: 2019-11-22 09:02:51 - Feat.: - Title: Zrušenie Dress code v Poštovej banke zožalo medzinárodný úspech 02 - Modified: 2019-08-28 06:55:40 - Feat.: - Title: Epica Awards otvára kategóriu PR Grand Prix 03 - Modified: 2018-11-08 10:24:36 - Feat.: - Title: Slovenská agentúra získala shortlist na medzinárodnej súťaži Epica Awards 04 - Modified: 2018-07-16 08:05:05 - Feat.: - Title: Epica Awards otvorila registráciu. Najlepšie svetové reklamy vyberú novinári 05 - Modified: 2017-11-17 16:26:44 - Feat.: - Title: Epica Awards 2017: Zo svetovej súťaže si odnieslo Grand Prix šesť reklám
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 01:04