StoryEditor

Podpíšte sa za lesy, vyzýva v kampani Lesoochranárske zoskupenie VLK

27.11.2019, 11:41
Autor:
pzpz
Kreatívu pripravila agentúra MARK BBDO.

Lesoochranárske zoskupenie VLK bojuje za zachovanie divočiny na Slovensku. Chcú, aby sa aspoň v časti lesov nerobilo NIČ. Pripravili preto Petíciu za NIČ, ktorej cieľom je 10 percent bezzásahového územia. Aby sa návrhom zaoberal parlament, musia získať od ľudí 100 000 fyzických podpisov, čo sa ešte žiadnej petícii na Slovensku nepodarilo.

Nová kampaň preto vyzýva ľudí k podpisu. Pochádza od agentúry MARK BBDO, ktorá s VLKom už dlhodobo spolupracuje.

Jednotlivé komunikačné výstupy spája okrem výzvy na podpísanie petície aj symbol pera: vizuálne aj zvukovo (šťukanie). Kampaň prebieha predovšetkým v online prostredí. Štartuje hlavným videom Les pier a kľúčovým vizuálom, ktorý nafotil Matúš Bence.

Nasleduje video s negatívnymi dôsledkami výrubov a videá s osobnosťami z rôznych oblastí, ktoré sa rozhodli zapojiť do kampane - vrátane Roberta Mistríka, Mateja Tótha a Jana Gorduliča, ako aj influencera Whiskyho zo Slobodnej Európy.

Vizitka kampane:

Názov kampane: Podpíšte sa za lesy
Klient: Lesoochranárske zoskupenie VLK
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Vlado Slivka
Art Director: Peter Kuchta
Copywriter: Michal Roháček
Fotograf: Matúš Bence
Kameraman: Rafo Skurka
Video animácie, strih: Mišo Nemček
Kamera podporných videí: Marek Lehocký
Sound design: Ivo Ďurkech, Bajko
Hudba: Maok
Letecké snímky: Eurosense, s.r.o.
Account Manager: Lenka Chorvátová

01 - Modified: 2018-02-23 10:41:16 - Feat.: 0 - Title: Jana Kirschner vytvorila playlist pre lesy. V novej kampani Lesoochranárskeho zoskupenia VLK
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 16:07