Ku koncoročnému bilancovaniu sa pridávajú aj Stratégie, ktoré vybrali top reklamy v roku 2019.
Rebríček je podložený výsledkami našej celoročnej súťaže s názvom Hodnotenie Stratégií. Každý mesiac sa na ňom stretávajú odborníci zo strany kreatívcov aj zadávateľov a spolu vyberáme to najlepšie, čo v konkrétny mesiac agentúry vytvorili.
Na tohtoročnom Hodnotení porotcovia ohodnotili 592 prihlásených prác, z ktorých 98 postúpilo do finálového kola.
Tieto reklamy sa stali absolútnymi víťazmi:
Najviac prác vo finále mala agentúra Wiktor Leo Burnett -19, MUW Saatchi & Saatchi súťažilo vo finále so 16 prácami a TRIAD mal vo finálovom kole 10 prác.
Najúspešnejším klientom, ktorý mal vo finále 9 projektov je O2, druhé miesto patrí Slovak Telekomu a tretím je ČSOB.
Porotcovia Hodnotenia vybrali aj strieborné a bronzové práce, ktoré si určite zaslúžia, aby sme ich do rebríčka top reklám tohto roka zaradili.