Vo všeobecnosti sa oplatí robiť inhouse všetko, čomu chce a môže firma venovať dostatok kapacít, energie, času, peňazí a je to niečo, čo vie dlhodobo využívať a zhodnocovať s maximálnym využitím potenciálu. Veľký klient môže napríklad skúsiť integrovať mediálne oddelenie a prestať využívať mediálnu agentúru, ale nevyužije potenciál naplno, pretože mediálka s jediným klientom nevyťaží zo svojej veľkosti, vplyvu a výšky cashback a zliav.ADMA
StoryEditor

Maru Mitlíková z TRIAD-u: Náš hlavný cieľ je aj po rokoch rovnaký: Zvyšovať kvalitu. Zároveň sme pripravení na ďalší rast

06.01.2020, 08:17
So šéfkou TRIAD-u sme hovorili o zmenách v agentúre, o tom kam ich posunula spolupráca s VÚB bankou, ale aj o vyhorení a plánoch do budúcna.

Agentúra TRIAD získala koncom minulého roka prestížne ocenenie Agentúra roka druhýkrát za sebou. V súčasnosti ju už pár rokov z pozície Executive Director vedie Maru Mitlíková. Maru sa stala súčasťou agentúry v roku 2012, keď nastúpila na pozíciu account executive. Ten príbeh možno poznáte. Ak nie, pripomenieme ho.

Madafaka, davaj bacha

V TRIAD-e v tom čase hľadali account managera, Maru, ešte ako Molnárová sa o miesto uchádzala životopisom v štýle facebokového profilu, kde v coveri bol headline: Madafaka, davaj bacha. Teraz idem ja. Nastúpila na pozíciu account executive, neskôr sa stala account managerom a potom tím lídrom. O necelé tri roky ju zakladatelia agentúry, Jaro Zacko, Marek Mrázik a neskôr aj Martin Woska, posunuli do pozície riaditeľky agentúry. Pri uvádzaní do pozície šéfky TRIAD-u Marek Mrázik napísal vo svojom blogu: „Maru sme si vybrali, pretože má naozaj cit pre ľudí, vie, kedy pochváliť, kedy dať konštruktívny feedback. Aj v najväčšom tlaku a brutálnom multitaskingu má o dôležitých veciach dokonalý prehľad. Je nadšenec pre reklamu, vynikajúci stratég aj kreatívec. Je rovnocenným partnerom ľuďom, ktorí majú zodpovednosť za marketing veľkých globálnych firiem. Rozumie TRIAD-u. Jednoducho, ak by som teraz na rok odišiel na Mars, tak som bez starostí. Viem, že sa vrátim do ešte lepšieho TRIAD-u.“ To bolo v roku 2016. Za tri roky, aj pod vedením Maru Mitlíkovej, sa TRIAD posunul míľovými krokmi dopredu. Z digitálneho startupu je to dnes agentúra, ktorá prináša svojim klientom nielen inovatívne a efektívne komunikačné riešenia iba v digitáli, ale hodnotné integrované kampane, ktoré zahŕňajú všetky mediatypy. Navonok možno agentúru poznáte vďaka jej najvýraznejším prácam – 17. november pre O2, Slovensko žije všetkými farbami pre Absolutku či práci pre Birell. Ale aj vďaka reklame pre VÚB banku, klienta, ktorého agentúra získala takto pred rokom. O tom, ako dnes vidí agentúru jej šéfka, čo jej dala spolupráca s VÚB bankou a ako vidí agentúru v budúcnosti, sme sa porozprávali so samotnou Maru. Tá nám hneď na úvod prezradila, že momentálne vo fungovaní prechádza TRIAD zmenami.

V ľuďoch chceme objavovať skryté zá...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 05:26