Denník SME v týchto dňoch prichádza s kampaňou s názvom SME proti extrémizmu na školách, ktorá zároveň propaguje trojmesačné predplatné zadarmo pre študentov a učiteľov. Táto iniciatíva vznikla na základe jesenných prieskumov agentúry Focus, podľa ktorých by každý piaty mladý človek volil ĽSNS a viac ako polovica učiteľov považuje konšpiračné média za dôveryhodné.
„S denníkom SME už 2 roky spolupracujeme na kampaniach, ktoré sa zameriavajú na mladých ľudí s protiextrémistickým posolstvom – v roku 2018 sme začali so Stories, ktoré nesmú zmiznúť a minulý rok sme pokračovali kampaňou Dnes SME nezabudli. Na jeseň po zverejnení prieskumov sme si sadli s ľuďmi zo SMEčka, aby sme našli komplexnejšie riešenie cez dlhodobú kampaň a prispôsobili aj produkt, pretože naladenie mladých sa ukazuje ako systémový problém. Učitelia sú dlhodobo na pokraji záujmu a sú z toho frustrovaní. Pritom sú to ľudia s obrovským vplyvom na formovanie názorov mladých ľudí a nemôžeme ich ignorovať. Preto sme sa rozhodli spraviť imidžovú kampaň, ktorá si ale pýtala pridanú hodnotu v predplatnom zadarmo pre študentov a učiteľov,“ vysvetlil pozadie kampane Michal Belej, Associate Creative Director agentúry Istropolitana Ogilvy.
Pod televízny spot sa podpísal režisér Branislav Vincze s kameramanom Viktorom Cickom, s ktorými agentúra spolupracovala aj na oceňovanej kampani „To nedám!“ pre humanitárnu organizáciu MAGNA.
Kampaň beží do konca februára v televízii, online a printe.
Vizitka kampane:
Klient: Petit Press
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative Director: Michal Belej, Peter Darovec
Art Director: Michal Valušek
Copywriter: Michal Belej, Michal Valušek
Stratégia: Michal Belej, Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Account manager: Tomáš Markusek
Produkcia: Zeldeo » Videa makers
Réžia: Branislav Vincze
Kamera: Viktor Cicko