StoryEditor

Lunter mení logo a nasadzuje kampaň

06.02.2020, 20:05
Autor:
pzpz
Značka v kampani sľubuje koniec večnej dilemy, či jesť zdravo alebo chutne.

Slovenský výrobca rastlinných nátierok prináša na trh novinku – rastlinnú nátierku KRÉMOVÁ v štyroch príchutiach. Novinka prichádza v modernom dizajne a s vynoveným logom Lunter.

Jej uvedenie sprevádza kampaň s claimom „V nátierkach sme doma“ a cieli na spotrebiteľa, ktorý nerobí kompromis medzi zdravou stravou a výnimočnou chuťou. 

Produktový rad Lunter KRÉMOVÁ v kampani sľubuje koniec večnej dilemy, či jesť zdravo alebo chutne. 

„Cieľom kampane je nielen predstavenie Lunter KRÉMOVÝCH nátierok, ale tiež novej, vizuálnej identity obalov a modernizovaného loga,“ hovorí Anna Buzinkay, marketingová manažérka Lunter a dodáva: „Spoty znázorňujú šetrným spôsobom spracovávané, čerstvé rastlinné suroviny a benefity KRÉMOVÝCH nátierok, ktoré nás jasne odlišujú od konkurencie. Jasný dôkaz, že Lunter KRÉMOVÁ je výnimočnou nátierkou v Európskom merítku.“

Výrobca súčasne s novinkou predstavuje aj nový dizajn obalov a loga. V súlade s misiou spoločnosti, aktuálne logo v tvare domčeka spája všetky hodnoty značky Lunter.

Lunter

Lunter

​V rámci kampane „Lunter KRÉMOVÁ – V nátierkach sme doma“, ktorá odštartovala vo februári 2020 a potrvá do konca marca 2020, sú používané online spoty v rôznych dĺžkach, komunikované cez ATL a BTL nástroje.

Vizuál kampane sa objaví na OOH bigboardoch a letákoch v maloobchodných sieťach.

Lunter

​Okrem toho sú plánované PR aktivity aj ďalšia komunikácia prostredníctvom sociálnych sietí a vybraných slovenských ambasádorov.

Vizitka kampane:

Reklamná agentúra: KOMPLOT Advertising
Executive Director: Peter Hajdin
Packaging agentúra: Pergamen
Creative Director: Juraj Demovič
Art Director: Lívia Lörinczová
PR agentúra: 1st CLASS AGENCY

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 15:19