Koncom minulého roka vyhlásila spoločnosť Hubert J.E. výberové konanie na novú agentúru, ktorá sa postará o komunikáciu značiek šumivých vín.
V tendri, ktorého sa zúčastnili tri agentúry, zvíťazila agentúra MADE BY VACULIK. Ikonické značky šumivého vína Hubert, Mionetto či Freixenet sa tak dostávajú do rúk skúsenej agentúry, ktorá len minulý týždeň oznámila úspech v tendri pre Heineken a Zlatý Bažant.
„V rámci tendra sme chceli vidieť komplexný strategický a kreatívny pohľad na náš vlajkový produkt Hubert de Luxe. Víťazná agentúra priniesla najoriginálnejšie riešenie, ktoré má potenciál posunúť našu komunikáciu na želanú úroveň,“ hovorí Peter Havrilák, manažér značiek šumivých vín.
„Na túto novú spoluprácu sa úprimne tešíme. Veď Hubert je legenda, ktorú poznáme už od detstva. Samozrejme, vtedy len pasívne. Preto k spolupráci pristupujeme s veľkým rešpektom k tradíciám značky, ale zároveň s odhodlaním priniesť moderné komunikačné riešenie, ktoré si Hubert v tejto dobe zaslúži. Mimoriadne nás teší, že k Hubertovi si môžeme “primiešať” aj Mionetto a Freixenet.“ - hovorí kreatívny riaditeľ MADE BY VACULIK Peter Ižo.