Oddelenie digital marketingu v agentúre Respect APP sa stará o existujúcich klientov a pripravuje digitálne marketingové stratégie do tendrov. Od februára 2020 ho vedie Michaela Martonová, ktorá v agentúre pôsobí už rok.
Michaela pracovala vyše 2,5 roka v agentúre Diorama. Z pozície Account Manager viedla digitálne projekty pre klientov Generali a HB Reavis. Pričom s nástrojom Nomi pre HB Reavis sa agentúre podarilo vyhrať v súťaži Digital Communication Awards. Okrem toho Michaela spustila desiatky webov, kampaní na sociálnych sieťach či službu Penfriends.
V Respect APP Michaela pracuje na online kampaniach a digitálnych stratégiach pre viacerých klientov, medzi ktorými je aj Prvá stavebná sporiteľňa.
Michaela všetkým známa ako Miš má jasnú víziu: "Začínať na digitále a potom sa dostať k 360-tkovým kampaniam bolo pre mňa veľkou školou. Aktuálne je mojou ambíciou v Respect APP vytvárať kampane, v ktorých je digitál prítomný od prvého briefu, úplne organicky. Tak, aby výsledné riešenie fungovalo, použité média sa navzájom podporovali a napĺňali komunikačné aj biznisové ciele klienta. Či už sú to sociálne siete, obsahový marketing, performance alebo influenceri. Najdôležitejšie je, aby v kampani dávali zmysel."