So stratou dieťaťa v nákupnom centre či obchode sa stretol už nejeden rodič. Pocit zúfalstva a bezmocnosti je v danej chvíli veľmi nepríjemný, napriek tomu že v mnohých prípadoch sa jedná o krátkodobo riešiteľnú situáciu. O to viac sú vyhrotené emócie rodičov, ktorým hrozí odobratie dieťaťa kvôli zložitým životným okolnostiam.
Tému stratených detí oživila počas predvianočných dní v nákupných centrách agentúra Respect APP. Pre neziskovú organizáciu Úsmev ako Dar pripravila v rámci kampane Aby rodina zostala spolu krátke online formáty našité na mieru pre citylighty Lurity. Vo videu vidíme malé usmievavé dievčatko, ktoré po pár sekundách zosmutnie, až pomaly zo záberu záhadne mizne.
„Chceli sme vyrušiť ľudí na mieste, kde to nečakajú. Špičkovou technológiou outdoorov sme tak okoloidúcim mohli doručiť silnú emóciu – hororové prvky miznúceho dieťaťa s odkazom, že ak sa to stane na billboarde, je to síce strašidelné, ale v reálnom živote je to nočná mora,“ približuje Peter Michalka z Respect APP.
Prostredníctvom kampane Aby rodina zostala spolu ukazuje Úsmev ako dar verejnosti, že jeho aktivity nie sú len o pomoci deťom v detských domovoch, ale aj o pomoci ohrozeným rodinám. Súčasťou kampane je spot nasadený v TV, kinách, online a rádiu.
Vizitka kampane:
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Art Director: Naďa Lukáčiková, Viktor Kamenický
Copywriter: Peter Michalka, Matej Filadelfi
Account Manager: Romana Otočková
Strategický riaditeľ: Yolka Udičová, Peter Michalka
Produkcia: Respect APP