Rastúcemu trendu virtuálnych influencerov podľahla aj značka Puma. Ich výhoda je v tom, že splnia všetky požiadavky firmy a rovnako ako fyzické osoby, majú vplyv na sociálnych sieťach.
Influencerku vytvorila agentúra UM Studios & Ensemble Worldwide. V spolupráci s platformou So.Min zmapovali milióny tvárí juhovýchodnej Ázie z rôznych online zdrojov a umelá inteligencia im dopomohla vymodelovať tvár, ktorá charakterizuje vzhľad ľudí z tejto oblasti.
Podľa vyjadrenia generálneho riaditeľa UM Studios & Ensemble Worldwide Amita Sutha z analýz vyplýva, že neexistuje influencer, ktorý by dokázal osloviť cieľovú skupinu na juhovýchode Ázie. Okrem výzoru dbali agentúry aj na hodnoty, s ktorými je pravdepodobné, že sa obyvatelia danej oblasti v Ázii stotožnia.
Na Instagramovom účte Mayi bola ako prvá uverejnená séria fotografií, ktoré ukazujú proces vytvárania virtuálnej influencerky. U používateľov vzbudzovali posty zvedavosť a tak zabezpečili už v úvode desiatky sledovateľov.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Prvý post s jej tvárou bol zverejnený 11. februára a do dnešného dňa má viac ako osem tisíc followerov. Maya je jednou z tvárí novej kampane Future Rider značky Puma.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
V budúcnosti nie je vylúčené, že Maya bude reprezentovať aj iné značky, nateraz však takéto informácie nie sú potvrdené.
Prvá virtuálna influencerka sa objavila v roku 2016. Lil Miquela nebola vytvorená pre konkrétnu značku, na začiatok spolupracovala s viacerými známymi firmami.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame