Pražská pobočka česko-slovenskej agentúry TRIAD má nové kreatívne vedenie, ktoré si dalo za cieľ osviežiť český trh, prepojiť sily ATL a digitálu a priniesť ďalšiu úroveň kreatívy a remesla, píše český portál MaM. Do jej vedenia prichádzajú dvaja Slováci.
Hlavným kreatívnym riaditeľom sa stal Martin Keder, ktorý ešte minulý rok pôsobil v slovenskej agentúre Wiktor Leo Burnett a pracoval pre klientov Lidl, Poštová banka, Škoda, Burger King, J&T banka.
Veľkou zmenou je aj to, že na kreatíve a stratégii pražskej pobočky sa bude aktívne spolupodieľať Martin Woska, spolumajiteľ a zároveň riaditeľ stratégie a kreatívy v slovenskom TRIAD-e.
Do vedúcej pozície postúpil aj Michal Pivarči, ktorý v českom TRIAD-e pôsobí už siedmy rok, pričom svoju kariéru začínal v MADE BY VACULIK. Štvrtou novinkou je príchod Richarda Axella ktorý bude zastávať pozíciu Head of Art.