archív
StoryEditor

Borec presťahoval majstrovstvá v hokeji do onlinu

11.05.2020, 08:13
Autor:
(pš)(pš)redred
Borcami na ľade sú slovenské populárne osobnosti. Nechýba medzi nimi ani športovec Attila Végh.

Súčasná situácia okolo koronavírusu ovplyvnila všetko, výnimkou nie sú ani zrušené MS v hokeji. Borovička Borec sa rozhodla chýbajúci športový sviatok vykompenzovať online podujatím Borci na ľade. Populárne slovenské osobnosti vymenia hokejky za ovládače a vzájomne si zmerajú sily na virtuálnom ľade.

V prémiovom ročníku sa stretnú esá slovenského online a offline sveta. Medzi súťažiacimi nechýbajú moderátori Marcel Forgáč a Becca, umelci ako Vec, Zverina, Bekim a Pil C, YouTuber Expl0ited či jeden z najobľúbenejších slovenských športovcov Attila Végh. Celým podujatím divákov sprevádza komentátor Joe Trendy, ktorý vtipnými hláškami reaguje na zručnosti našich hráčov.

“Vnímame smútok spôsobený zrušením MS v ľadovom hokeji. Najmä v týchto ťažkých časoch sme pociťovali potrebu priniesť ľudom kúsok zábavy, kedy môžu zabudnúť na každodenné starosti. Borovička BOREC bola súčasťou MS v ľadovom hokeji už minulú sezónu. Tento rok sme sa rozhodli napriek nepriaznivej situácii pokračovať s touto tradíciou a vzišla z toho spolupráca BORCI NA ĽADE,” vysvetľuje Veronika Slováková, brand manager spoločnosti St.Nicolaus.

Každý z hráčov reprezentuje inú krajinu. Hrá sa systémom vyraďovacích zápasov, duely diváci uvidia vždy o 18-tej hodine na Facebook stránke sponzora majstrovstiev - borovičky BOREC. Úvodný zápas Fínsko vs.USA odštartoval 10. mája, pozrelo si ho zatiaľ viac ako 18-tisíc divákov.

Vizitka kampane:

Klient: Borovička BOREC - St.Nicolaus (Veronika Slováková, Tomáš Trstenský, Tony Dúbravec)

Agentúra: Mannschaft

Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan, Matúš Kvas

Kreatívny producent: Michal Turza

Art Director: Adam Marčan

Copywriter: Matúš Kvas

Produkcia videí: Laurinc Studio

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 01:15