Slovak Telekom pre všetkých zákazníkov dočasne zvýšil rýchlosť pevného internetu na svojej optickej, VDSL aj ADSL sieti všade tam, kde je to technicky možné, aby mohli všetci zákazníci doma využívať internet naozaj naplno.
Dnes k tomuto benefitu spúšťa operátor novú reklamnú kampaň. V zábavnom televíznom spotom, to každému „sekne“.
Kampaň, ktorú pripravila dlhodobo spolupracujúca agentúra MUW Saatchi & Saatchi, vychádza z insightu týchto dní – odkedy nás koronavírus zavrel doma, väčšinu vecí robíme online. Z domu pracujeme, na diaľku cvičíme s trénermi, deti sa s učiteľkami učia online a cez internet aj oveľa častejšie, namiesto spoločných stretnutí, komunikujeme s blízkymi. Všetky tieto aktivity si vyžadujú veľa trpezlivosti a najmä internet, ktorý bez problémov funguje a neseká.
Ako úsmevne to môže dopadnúť, keď internet nefunguje úplne podľa našich predstáv, si môžete pozrieť v novom spote.
Natáčanie spotu prebiehalo v Prahe s českou produkciou Armada Films a s režisérom Tomášom Řehořekom, ktorý s Telekomom spolupracoval aj v minulosti na kampani Magenta Smarthome.
Ako nakrúcanie v Stovežatej prebiehalo a prečo nikto nemusel ísť do dvojtýždňovej karantény? Klient aj agentúra sa totiž počas natáčania nachádzali pri monitoroch v Bratislave, aby predišli zbytočnému kontaktu so štábom. Vďaka technológii QTAKE sa tak reklama o ľuďoch, ktorí sa spájajú na diaľku, aj skutočne natáčala na diaľku.
Spot bude okrem dvoch verzií, ktoré sa prestriedajú v televíznom vysielaní, nasadený aj na YouTube, Facebooku a Instagrame, kde hero video bude dopĺňať osem ďalších recutov prispôsobených online platformám.
Vizitka kampane
Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Ivana Daučíková, Michal Mrnčo, Ondrej Mikuš
Creative director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Ivana Polohová, Juraj Chmel, Tomáš Romanec, Jaroslav Vígh
Art director: Eduard Drexler
Unit director: Tatiana Hrutková
Account manager: Zuzana Havranová
Strategy planner: Klaudia Linkeschová
Réžia: Tomáš Řehořek
Produkcia: Armada Films
Mediálna agentúra: Wavemaker