Ako v každej agentúre, aj v C4 sa veľa komunikuje s hercami, inokedy vyťaženými, dnes však odkázanými na pomoc verejnosti. Tím agentúry prišiel s nápadom vytvoriť online značku divadla, ktorá bude reflektovať karanténnu realitu.
Ako partnera prizvali renomované Túlavé divadlo s režisérom Jakubom Nvotom a z tejto spolupráce vzišla pod značkou Divadla v pyžamách prvá hra s názvom „Márna o divadlo snaha“, v ktorej známe divadelné postavy ako Othello, Lady Macbeth alebo Hamlet diskutujú o karanténe cez konferenčný nástroj Zoom. Práve konferenčnými hovormi s klientami sa inšpiroval tvorca projektu Andrej Csino z CORE4 Advertising.
„Cieľom bolo posunúť klasické online streamy do kreatívnejšej roviny a samozrejme pomôcť kolegom z hereckej branže. Ich kreatívny potenciál je v tejto dobe nevyužitý, ale nesmierne bohatý. Cítiť to bolo na rýchlosti a humore, s akým sa nápadu chytili a vytvorili vtipnú hru o súčasnom kontexte. Divadlo v pyžamách má teda cez dostupné médiá nielen prinášať divadelnú kultúru k ľuďom, ale formou dobrovoľného vstupného aj pomôcť s prevádzkou zatvoreného divadla,“ dodáva Andrej Csino.
Projekt cez svoje sociálne profily podporilo množstvo slovenských hereckých osobností.