StoryEditor

Orange mení koncept. V hlavnej úlohe prvého televízneho spotu je Marián Miezga

20.05.2020, 17:55
Autor:
pzpz
Kampaň pripravila agentúra Zaraguza.

Orange dnes spúšťa nový koncept, ktorého tvorcom je agentúra Zaraguza. V televíznom spote promuje produkt Záložný internet. 

„Záložný internet pridáva k spoľahlivosti internetu od Orangeu aj ďalší rozmer - istotu, že nezostanú doma bez pripojenia, keď to budú najviac potrebovať. Orange ho bude poskytovať zadarmo bez časového obmedzenia a pre všetkých, ktorí zažijú výpadok internetu a nahlásia to na infolinke 905,“ predstavuje produkt Martin Hromkovič, riaditeľ úseku značky a marketingového úseku pre rezidenčných zákazníkov Orange. 

Koncept pre „Domáci internet“ má za cieľ budovať vnímanie Orangeu ako poskytovateľa rýchleho a spoľahlivého internetu. V komunikačnom koncepte bude ústrednou postavou otec rodiny – známy herec Marián Miezga (zaujímavosťou bolo, že v pre-testoch ľudia citovali jeho meno bez toho, aby bolo uvedené v prezentovanom koncepte).

Miezga nám so svojou rodinou bude zábavným spôsobom predstavovať vlastnosti a benefity domáceho internetu od Orangeu na platforme reálnych insightov a úsmevných situácií, ktoré ľudia s domácim internetovým pripojením zažívajú .

Martin Hromkovič na záver zdôraznil, že v čase pandémie a ekonomickej krízy bolo pre obe spoločnosti dôležité, aby dali príležitosť výhradne slovenskej produkcii, slovenským hercom a slovenskému štábu. „Sme radi, že sme mohli podporiť slovenské firmy a slovenských umelcov v zmysle aktuálneho statementu, ktorý aj Orange komunikuje počas koronakrízy – „Spolu a zodpovedne," uzatvára Martin Hromkovič.

Zaraguza

​Kampaň  bude prebiehať okrem televízie aj v predajniach, v online prostredí a na sociálnych sieťach a potrvá do júla.

Vizitka kampane:

Klient: Orange Slovensko, a.s. - Martin Hromkovič, Silvia Boháčiková, Jana Danihelová
Kreatívna agentúra: Zaraguza
Creative director: Michal Pastier
Creative team leader, Art director: Martin Ondrušek
Copywriter: Matúš Švirloch, Eva Matejičková
Strategist: Miroslav Ondovčík
Account manager: Ivana Fertáľová, Marek Kabát
Produkcia: Protos Productions
Režisér: Pepe Ehrenberger

01 - Modified: 2020-03-13 14:23:05 - Feat.: 0 - Title: Operátori reagujú na vzniknutú situáciu. Ponúkajú programy zdarma 02 - Modified: 2020-03-20 09:06:21 - Feat.: 0 - Title: Orange ponúka zákazníkom zdarma tri výhody 03 - Modified: 2020-04-22 08:23:02 - Feat.: 0 - Title: Orange pridáva do ponuky nový kanál Love Nature HD. Prináša dokumenty pre milovníkov prírody
01 - Modified: 2025-12-02 10:10:44 - Feat.: - Title: Billa Online prichádza do Mlynice: Zaraguza uspela v ďalšom tendri 02 - Modified: 2025-10-22 11:03:52 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň Orange ukazuje sviatky cez netradičného hrdinu 03 - Modified: 2025-10-10 08:43:14 - Feat.: - Title: Morské panny existujú. Nová kampaň Orangeu je toho dôkazom 04 - Modified: 2025-08-01 09:10:30 - Feat.: - Title: Šťastie pramení zvnútra, hovorí Gemerka v kampani od Zaraguzy, o PR sa postarala Dynamic Relations 05 - Modified: 2025-07-15 11:39:19 - Feat.: - Title: Festivaly sú pre Orange ideálnou platformou na autentickú komunikáciu hodnôt
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. december 2025 03:05