StoryEditor

Kríza je príležitosť, aby sme sa zmenili, hovorí šéfka marketingu VÚB banky

21.05.2020, 09:20
Ako vidí komunikáciu v budúcnosti, hovorí Martina Hrivnáková, riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB banky.

VÚB banka ako jedna z prvých výrazne zasiahla do komunikácie tak, že v rámci CSR projektov podporila pľúcnymi ventilátormi nemocnicu v Bratislave a svoj mediálny priestor venovala na pomoc projektu Kto pomôže Slovensku. Prečo prišli práve tieto rozhodnutia a ako vidí komunikáciu ako takú v budúcnosti, hovorí pre Stratégie Martina Hrivnáková, riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB banky.

Viete nám priblížiť, čo sa udialo u vás na marketingu počas prvého týždňa pandémie u nás?
Musím priznať, že my sme začali opatrenia pripravovať už skôr, lebo sme mali informácie z materskej spoločnosti v Taliansku. Napriek tomu to bolo relatívne náročné obdobie a chvíľu nám trvalo, kým sme sa adaptovali na nový spôsob spolupráce. Najmä pre kolegov z prvej línie to bola nová skúsenosť a tam sme aj zamerali naše komunikačné úsilie.

Môžete byť konkrétnejšia?
Ako prvú sme naštartovali internú komunikáciu, pretože tá je kľúčová v tejto dobe – zamestnancov kontinuálne informujeme, čo sa deje vnútri banky, ako budeme postupujeme a podobne, aby cítili, že majú v nás podporu, že to nie sú samostatné jednotky niekde na home office alebo že na nich v pobočke niekto zabudol, ale stále sme jeden tím a chceme urobiť všetko pre ich pocit bezpečia. V okamihu, keď sa...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2020-05-01 05:55:52 - Feat.: 0 - Title: VÚB v novej kampani: Chýba nám kontakt, obľúbené činnosti aj veci, ktoré nám predtým vadili 02 - Modified: 2020-06-12 11:00:54 - Feat.: 0 - Title: VÚB už prerozdelila takmer 18 miliónov na záchranu firiem. Je to najviac zo slovenských bánk 03 - Modified: 2020-03-24 15:17:25 - Feat.: 0 - Title: VÚB mení televízny spot. Podporí iniciatívu #KtoPomozeSlovensku
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. júl 2022 16:28