VÚB banka ako jedna z prvých výrazne zasiahla do komunikácie tak, že v rámci CSR projektov podporila pľúcnymi ventilátormi nemocnicu v Bratislave a svoj mediálny priestor venovala na pomoc projektu Kto pomôže Slovensku. Prečo prišli práve tieto rozhodnutia a ako vidí komunikáciu ako takú v budúcnosti, hovorí pre Stratégie Martina Hrivnáková, riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB banky.
Viete nám priblížiť, čo sa udialo u vás na marketingu počas prvého týždňa pandémie u nás?
Musím priznať, že my sme začali opatrenia pripravovať už skôr, lebo sme mali informácie z materskej spoločnosti v Taliansku. Napriek tomu to bolo relatívne náročné obdobie a chvíľu nám trvalo, kým sme sa adaptovali na nový spôsob spolupráce. Najmä pre kolegov z prvej línie to bola nová skúsenosť a tam sme aj zamerali naše komunikačné úsilie.
Môžete byť konkrétnejšia?
Ako prvú sme naštartovali internú komunikáciu, pretože tá je kľúčová v tejto dobe – zamestnancov kontinuálne informujeme, čo sa deje vnútri banky, ako budeme postupujeme a podobne, aby cítili, že majú v nás podporu, že to nie sú samostatné jednotky niekde na home office alebo že na nich v pobočke niekto zabudol, ale stále sme jeden tím a chceme urobiť všetko pre ich pocit bezpečia. V okamihu, keď sa potvrdil prvý prípad, začali s...
Zostáva vám 85% na dočítanie.