VÚB spúšťa od 1. mája novú kampaň, ktorou reaguje na aktuálnu situáciu. "Od začiatku tejto krízy sme ako banka reagovali naozaj promptne. Ponúkli sme okamžitú pomoc nie len klientom, ale aj mimovládnym organizáciám a zdravotníckym zariadeniam. Venovali sme peniaze, čas, aj náš vlastný reklamný priestor na pomoc a ochranu toho najcennejšieho- zdravia," hovorí o krokoch banky Lucia Luptáková, PR manažérka VÚB.
Banka vo vyjadrení uviedla, že cíti potrebu posunúť sa a začína vnímať spoločenské odlúčenie, chýbajúci kontakt s priateľmi, chýbajúce činnosti, ktoré sme robili s láskou a srdcom. A dokonca nám už chýbajú veci, ktoré nám v bežnej situácii vadili.
Na tomto insighte postavila kreatívna agentúra TRIAD nový komunikačný koncept, ktorý je o nových situáciách, ktoré zažívame, empatii, spolupatričnosti a vzájomnej podpore.
"VÚB banke vždy záležalo a záleží na ľuďoch. To je posolstvo, ktoré chceme novým spotom verejnosti odkázať," vysvetľuje Luptáková a dodáva: "Napriek tomu, že život ide ďalej a klienti majú svoje požiadavky a potreby, táto kampaň nemá primárny cieľ predávať, v celej komunikácii neodznie žiadny produkt či zvýhodnená ponuka. Naopak, ponúkame oporu, pomoc a vieru, že bude lepšie a pevne veríme, že to ocenia aj naši klienti."
Zaujímavosti z natáčania:
- Kvôli aktuálnej situácii bolo náročné zohnať casting, preto v spote učinkujú nielen herci, ale aj bežné osoby, reálni podnikatelia a dokonca aj člen štábu.
- Štáb bol okresaný na päť ľudí a každý musel mať na sebe rúško a rukavice.
- Každá lokácia sa po točení musela vydezinfikovat a vyčistiť profi firmou.
- Samotné schvaľovanie záberov počas natáčania prebiehalo real time cez whatsapp a schvaľovanie postprodukcie a zvukovýroby zas cez Skype.
- Vizuál je adaptáciou medzinárodnej kampane materskej spoločnosti Intesa Sanpaolo.
Vizitka kampane:
Creative director: Vlado Kurek
Art director: Peter Baslík
Copywriter: Juraj Stehlík
Account manager: Miroslava Džupinová
Account director: Petra Papajová
Strategy director: Martin Woska
Režisér: Maroš Milčík
Produkcia: Globe Production
Timing: od 1. mája
Media mix kampane: TV spot, radio, OOH, Online, social media, PR