archív N.L.
StoryEditor

Naďa Lukáčiková: Chcem aby sa ukázalo, že goodvertising nie je len módny trend

29.05.2020, 08:58
Autor:
pzpz
Predstavujeme talenty z brandže.

Po korona-odmlke pokračujeme v rubrike mladých talentov. 

Naďa Lukáčiková je v reklamnej brandži krátko, momentálne pôsobí ako Art Directorka v agentúre Respect APP, do ktorej prišla z Istropolitana Ogilvy. Na konte má niekoľko kreatívnych ocenení domácich aj zahraničných. K reklame sa dostala náhodou, no ukazuje sa, že šťastnou a plánuje v nej zostať.

Popíšte váš rok 2019 jednou vetou.

Predtým som mala napísané turbulentný, potom prišiel 2020.

Čo najdôležitejšie si naplánujete na rok 2020?

Zostať zdravá.

Ako rada trávite čas, keď nepracujete?

Čítaním, hraním dystopických hier na PS4, najnovšie cvičením a časom stráveným s priateľkou v doslova obklopení našou 6 kilovou mačkou.

Čokoľvek, čo rada sledujete alebo vás inšpiruje?

​Robím si zbierku fotografií autorov ako Benoit Paillé, Pelle Cass, Gregory Crewdson, Elf Dalia a iných. V podstate sa snažím prísť každý deň na nové meno. Ďalej sú to knihy z kníhkupectva Fra, Větrné mlýny, Absynt a edícia Apart, Display, Kapitál. Potom je tu divadlo z toho najmä režisér Dimitris Papaioannou. Z filmov momentálne Céline Sciamma. Hudobne som už 14 rokov verná PJ Harvey.

Cestovateľské okienko (čokoľvek spojené s vašimi cestovateľskými zážitkami).

Vo Lvove nie je gay bar. Vo Lvove sa mladí queer ľudia stretávajú na múriku. Lvov je ako Petržalka

Čo by ste ešte chceli tento rok zažiť?

Aby sa ukázalo, že goodvertising nie je len módny trend.

Ktorá zahraničná a slovenská kampaň bola podľa vás najlepšia a prečo?

Z domácich ma potešil minimalizmus a silná myšlienka v spote Opakujeme ich príbehy, aby sa minulosť viac neopakovala pre Post Bellum od Oliver Agency.

V zahraničí ma dojal to Bihor Couture od McCann ako spojenie funkčného, tradičného a komunitne prospešného.

S akou postavou z filmu alebo seriálu sa najviac stotožňujete?

''This is Ripley, last survivor of the Nostromo, signing off.''

Ktorá kritika vás v živote výrazne posunula vpred?

NEHRB SA! (mama)

Keby ste nemuseli spať, ako by ste trávili tento čas?

Upratovaním, v tom mám časový deficit.

Keby ste mohli dostať zaručene pravdivú odpoveď na jednu otázku, čo by ste sa opýtali?

42?

Aká je vaša obľúbená spomienka spojená so zamestnaním?

Tri slová - vtipy Petra Hrevuša.

01 - Modified: 2020-01-31 05:35:37 - Feat.: 0 - Title: Jord Nikov: Mám rád kampane, ktoré sa zakorenia v spoločnosti do takej miery, že netušíme, že išlo o marketingový ťah 02 - Modified: 2020-02-07 06:10:33 - Feat.: 0 - Title: Marek Krištof: Môj dream job je robiť Instagram pre FC Liverpool 03 - Modified: 2020-02-14 15:14:14 - Feat.: 0 - Title: Matej Králik: Ambície v agentúre máme na tento rok nastavené vysoko 04 - Modified: 2020-02-29 13:49:45 - Feat.: 0 - Title: Martin Repka: Mám rád, keď jedinou podstatou kampane nie je len predať samotný produkt, ale niečo viac 05 - Modified: 2020-03-06 08:44:40 - Feat.: 0 - Title: Adam Matej: Niekedy je najzaujímavejšia kritika od človeka, ktorý je v danej oblasti úplný laik 06 - Modified: 2020-05-21 09:39:33 - Feat.: 0 - Title: Miloš Szalay: Nečakal som na príležitosť. Oslovil som známe osobnosti a už to išlo
01 - Modified: 2020-08-28 06:22:58 - Feat.: - Title: Martin Szabó: Páči sa mi práca s ilustráciou, ktorá nie je prvoplánová 02 - Modified: 2020-08-14 07:59:58 - Feat.: - Title: Roman Lončík: Pandémia bola studenou sprchou pre všetkých 03 - Modified: 2020-08-07 08:06:51 - Feat.: - Title: Barbora Senčáková: Content marketing je nedocenený. Veľa firiem mu stále nepripisuje dôležitosť 04 - Modified: 2020-07-30 20:46:30 - Feat.: - Title: Daniela Detriková: V online prostredí sa nenachádza každá cieľová skupina 05 - Modified: 2020-07-24 06:25:06 - Feat.: - Title: Zlatica Baltazarovičová: Podstata zostáva stále rovnaká. Treba rozumieť našej práci, médiám a nerezignovať na invenciu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 12:05