Raiffeisen banka už viac ako rok komunikuje svoje benefity cez malého žltého maskota Ralfa.
Zatiaľ čo ATL kampane rieši MADE BY VACULIK, facebook stránku banky od leta minulého roka kompletne spravuje agentúra PS:Digital, ktorá prišla aj s nápadom dať Ralfovi v online viac priestoru.
Koncept Ralfove rozprávky vznikol v čase, kedy sme žili rôznymi opatreniami a obmedzeniami. Preto chcela banka ľuďom priniesť pozitívnu komunikáciu, ktorá im zlepší náladu.
A keďže primárnu cieľovú skupinu facebookovej stránky Raiffeisen banky tvoria rodičia, ženy, mamy a babky, nápad na vytvorenie rozprávok dostal zelenú.
"Nechceli sme však priniesť deťom niečo, čo už miliónkrát počuli. Práve naopak. Povedali sme si, že by bolo super vidieť, ako by vyzerali klasické rozprávky v dnešnej dobe,” vysvetľuje Peter Šebo, Founder & Chief Digital Officer PS:Digital.
A tak vznikla Červená čiapočka, ktorá si púšťa drona… Janko a Marienka, ktorí si gúglia černice predtým, ako ich idú hľadať do lesa… Alebo Tri prasiatka, jútuberi.
Ralfova rozprávka: Červená čiapočka
Prvá rozprávka, Červená čiapočka, bola zverejnená na facebook stránke banky na Deň detí. So scenárom agentúre pomohol skúsený moderátor detských relácií Milan Ambróz.
Oslávte Deň detí ? ? s Ralfovou rozprávkou a ✨ VYHRAJTE PLYŠOVÉHO RALFA ✨ Konečne vám to môžeme ukázať! Prvá rozprávka,...
Uverejnil používateľ Raiffeisen banka Pondelok 1. júna 2020
"Je úžasné sledovať to spektrum možností, ktoré nám náš komunikačný koncept s maskotom Ralfom ponúka. Výrazne nám to pomáha posilňovať vzťah k značke v slovenských rodinách. Oceňujeme nápad agentúry prísť s netradične spracovanými veselými rozprávkami, ktoré si už podľa prvých reakcií od nášho online publika získali priazeň, a to nielen medzi deťmi," hovorí o projekte Miroslava Vágnerová, Senior brand manažérka Raiffeisen banky.