StoryEditor

Orange pokračuje v PR kampani Rodinné LOVEstories. Jej tvárami sú Miezgovci

25.06.2020, 11:00
Autor:
pzpz
Na tvorbe kampane pracovali agentúry Neopublic, Zaraguza a Unimedia.

Orange po roku pokračuje v PR kampani Rodinné LOVEstories, ktorú minulý rok odštartoval so speváčkou a herečkou Nelou Pociskovou a operným spevákom a hercom Filipom Tůmom.

Hlavnú úlohu v pokračovaní kampane Orangeu hrá tentokrát herec Marián Miezga, ktorý spolu so synmi Filipom a Borisom prezradili, ako trávili týždne v domácej karanténe a ako im mobil, internet a televízia pomáhajú pri ich Rodinných LOVEstories v obývačke.

Technológie sa stávajú prirodzenou súčasťou našich rodinných životov a posledné týždne ukázali, že sú priam nevyhnutnosťou. Spoločné posedenia pri káve sme vymenili za videohovory a návštevy kina za televízny archív. Inak tomu nebolo ani v rodine televízneho a divadelného herca Mariána Miezgu, ktorý si namiesto seriálových a divadelných úloh vyskúšal, aké to je byť učiteľom. V kampani poodhalil viac zo svojho súkromia, napríklad aj to, kto v domácnosti Miezgovcov vyberá, čo sa bude pozerať, keď sa večer celá rodina stretne pred televíziou.

„Hlavným cieľom kampane Rodinné LOVEstories je aj tento rok poukázať na to, že naše každodenné fungovanie môže byť jednoduchšie aj vďaka moderným technológiám a benefitom služieb v balíku Love. To, ako mobil, televíziu či internet využívajú vo svojej rodine nám tentokrát prezradil Marián Miezga, ktorého naši zákazníci určite poznajú z televíznych obrazoviek a divadelných dosiek,“ vysvetľuje Alexandra Piskunová, hovorkyňa Orange Slovensko. 

Marián Miezga je zároveň aj hlavnou postavou aktuálneho televízneho spotu Orangeu, v ktorom so svojou „televíznou“ rodinou zábavným spôsobom predstavuje vlastnosti a benefity domáceho internetu od Orangeu.

​Kreatívnu ideu a stratégiu kampane mala, podobne ako v minulom roku, opäť na starosti PR agentúra Neopublic, digitálne ju v online priestore aj tentokrát zastrešila Zaraguza, mediálnu kampaň naplánovala Unimedia. Natívne články v rámci kampane Rodinné LOVEstories doplní video, ktoré môžeme sledovať na Facebooku, Instagrame či Youtube účte Orangeu.

01 - Modified: 2020-04-22 08:23:02 - Feat.: 0 - Title: Orange pridáva do ponuky nový kanál Love Nature HD. Prináša dokumenty pre milovníkov prírody 02 - Modified: 2020-05-26 13:04:04 - Feat.: 0 - Title: Ďalšie zmeny v manažmente Orange Slovensko. Odchádza zástupca generálneho riaditeľa 03 - Modified: 2020-05-28 14:32:07 - Feat.: 0 - Title: Ples v opere nekončí. Spolu s jeho riaditeľkou považujeme za záväzok túto tradíciu udržať, hovoria organizátori 04 - Modified: 2020-06-02 09:52:37 - Feat.: 0 - Title: V manažmente Orange sú ďalšie zmeny. Týkajú sa strategického oddelenia
01 - Modified: 2023-11-30 14:08:24 - Feat.: - Title: Orange zveruje svoje mediálne plánovanie a stratégiu agentúre EssenceMediacom 02 - Modified: 2023-09-04 14:09:54 - Feat.: - Title: Orange predstavuje nový komunikačný koncept. V centre pozornosti je "čLOVEk" 03 - Modified: 2023-07-20 13:20:17 - Feat.: - Title: Orange si vybral novú kreatívnu agentúru 04 - Modified: 2023-07-10 11:40:42 - Feat.: - Title: Mobilný operátor 4ka získa prístup do 4G siete Orange na najbližšie 3 roky 05 - Modified: 2023-07-06 13:11:39 - Feat.: - Title: Slovensku stále vládne hokej, najúspešnejšie kampane má Kaufland
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 00:45