StoryEditor

Šariš prichádza s plechovkami s folklórnym motívom

21.07.2020, 12:40
Autor:
redred
Limitovaná edícia zobrazuje ľudové kroje a tance z rôznych častí Slovenska.

Šariš už po tretí raz prináša na trh limitovanú edíciu plechoviek, ktorá je opäť inšpirovaná krásami slovenského folklóru. Po úspechu v minulých rokoch odkazuje tento rok hlavná myšlienka na ľudový tanec, ktorý je slovenským unikátom a bohatstvom.

Tentokrát na siedmich nových dizajnoch predstavuje typické ľudové tance a tradičné kroje z rôznych kútov krajiny. „Prepojenie piva od značky Šariš a ľudového tanca bolo pre nás absolútne logické. Ako slovenská značka sme inšpiráciu hľadali v každom regióne Slovenska, aby sme verne zachytili našu iskru v srdci. Lebo s ňou sme to stále my,“ hovorí Lenka Filkorová, marketingová manažérka Plzeňského Prazdroja Slovensko.

Dizajn jednotlivých plechoviek zobrazuje vždy jednu tanečnicu alebo tanečníka z konkrétneho slovenského regiónu. Západ Slovenska reprezentuje ženský kroj z Myjavských kopaníc a mužský kroj pochádza z Cífera. Stredné Slovensko má svoje zastúpenie v podobe ženského kroja zo Suchej Hory a mužského kroja z Detvy, ktorý je známy krátkou košeľou. Parchoviansky ženský kroj reprezentuje východoslovenský región Zemplín a zástupcom regiónu Šariš je mužský kroj z obce Raslavice.

Plechovka so Šarišom tmavým je poctou festivalu Východná. Hoci sa festival tento rok nekonal, značka Šariš ho chce aj touto formou podporiť. Roztancované postavy na plechovkách zobrazujú špecifické prvky tancov Vyhadzovaná, Cíferský čardáš, Goralský tanec, Podpoliansky odzemok, Parchovianska karička, Šarišská polka, tanec Do krutu či Važecká trojka.

„Aby sme podporili myšlienku tanca, postavy na zadnej strane plechoviek sú znázornené v tanečných pózach. Rôzne plechovky sa dajú navzájom spájať a vytvoria tak rôzne tanečné páry. Jednotlivé tance sme zobrazili aj na prednej časti plechovky,“ uvádza Lenka Filkorová.

Pozrite si sedem unikátnych dizajnov plechoviek, ktoré zobrazujú tance a kroje z rôznych regiónov Slovenska:

​Za dizajnom limitovanej edície stojí mladá dizajnérka Katarína Hutníková: „Slovenský folklór je tak bohatý a rozmanitý, že najťažšie bolo vybrať spomedzi všetkých krásnych krojov a tancov len sedem. Verím, že sa ľuďom bude náš výber páčiť a som veľmi rada, že aj takýmto spôsobom môžeme ďalej šíriť povedomie o našej kultúre a tradíciách.“

01 - Modified: 2020-06-23 12:49:14 - Feat.: 0 - Title: Značka Šariš prináša limitovanú edíciu piva. V reklame si zahral Šoko 02 - Modified: 2020-06-17 11:57:23 - Feat.: 0 - Title: Značka Šariš predstavuje ľudí s iskrou 03 - Modified: 2020-05-19 11:51:38 - Feat.: 0 - Title: Šariš má nový imidžový spot. Ústredným motívom sa stala pieseň kapely IMT Smile 04 - Modified: 2020-03-12 13:55:15 - Feat.: 0 - Title: Plzeňský Prazdroj rozširuje portfólio. Predstavil novinku Šariš IPA naša
01 - Modified: 2021-07-02 11:04:48 - Feat.: - Title: Značka Šariš v spolupráci s Pivovarom Vŕšky predstavila pivo Jánošík 02 - Modified: 2021-04-19 11:38:45 - Feat.: - Title: Šariš si v novej kampani dáva za cieľ spájať všetkých Slovákov s iskrou v srdci 03 - Modified: 2020-08-14 10:06:18 - Feat.: - Title: Mojím zámerom bolo nezobrazovať folklór prvoplánovo 04 - Modified: 2020-06-23 12:49:14 - Feat.: - Title: Značka Šariš prináša limitovanú edíciu piva. V reklame si zahral Šoko 05 - Modified: 2020-06-17 11:57:23 - Feat.: - Title: Značka Šariš predstavuje ľudí s iskrou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 07:24