people.com
StoryEditor

Reklama Pringles sa divákom “zasekne” v pamäti

17.02.2022, 21:40
Spoločnosť odprezentovala na Super Bowl spot, ktorý si robí žarty z častého problému.

Až 43 percent fanúšikov Pringles sa sťažovalo na to, že sa im zvykla zaseknúť ruka v tube čipsov. Spoločnosť podľa toho vytvorila spot, ktorý namiesto toho, ako sa vyslobodiť, humorne zobrazuje, aké by to bolo mať v Pringles zaseknutú ruku až do konca života.  

“Zaseknite sa,” odkazuje reklama v závere.  

“Vzali sme tú ideu z opačnej stránky, aby sme dokázali, že naše lahodné čipsy stoja za to, aby sa vám do nich zasekla ruka - “riziko”, ktoré je pre Pringles typické,” vysvetlil šéf marketingu spoločnosti Gareth Maguire. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. jún 2024 14:24