StoryEditor

R2B2 má nového investora. Majoritný podiel získala spoločnosť Genesis Growth

10.08.2020, 09:10
Autor:
redred
Poskytovateľ programatických reklamných služieb plánuje so silným partnerom expanziu.

Genesis Growth Equity Fund I (GGEF I), fond rozvojového kapitálu špecializujúci sa na investíce do malých a stredných spoločností predovšetkým v Českej a Slovenskej republike, úspešne dokončil investíciu do majoritného podielu v R2B2, spoločnosti poskytujúcej služby v programatickej reklame internetovým vydavateľom. R2B2 je prvá investícia fondu.

R2B2 je nezávislá česká technologická spoločnosť so sídlom v Prahe. Zakladatelia Martin Čelikovský a Kamil Foltin si v spoločnosti ponechajú podiel a budú sa aj naďalej podieľať na strategickom smerovaní spoločnosti.

"V R2B2 chceme aj naďalej aktívne pôsobiť. Stále máme ambície zlepšovať služby spoločnosti nielen po stránke technologickej, ale aj do budúcnosti reagovať na výzvy a príležitosti, ktoré odbor programatickej reklamy prináša. Sme radi, že môžeme spolupracovať s Genesis Capital Growth, ktorý pre R2B2 predstavuje finančne silného partnera vhodného pre budúci rozvoj. " uviedli zakladatelia R2B2.

Od augusta 2020 spoločnosť R2B2 vedie nový generálny riaditeľ František Bauma a nový technický riaditeľ Lukáš Alexander, dlhoroční manažéri R2B2, ktorí sa zároveň stávajú aj konateľmi spoločnosti: "Máme ambície byť významným hráčom na trhu programatickej reklamy, a to nielen na českom, ale prostredníctvom expanzie aj na ďalších trhoch."

Marek Hoščálek, partner spoločnosti Genesis Capital Growth, ktorý investíciu viedol, hovorí: "Úspešná spoločnosť, ktorú zakladatelia vybudovali od nuly, na nás urobila veľmi dobrý dojem. Oceňujeme tiež kvalitu manažérskeho tímu R2B2 a tešíme sa na spoluprácu. Veríme, že R2B2 má vynikajúcu pozíciu, aby sa podieľala na očakávanom ďalšom rozvoji v oblasti programatické reklamy, čo jej umožní dosiahnuť dynamický rast požadovaný pre investície nášho fondu."

R2B2

Spoločnosť R2B2 bola založená v roku 2009, služby poskytuje viac ako 100 internetovým vydavateľom a televíznym staniciam, ktoré predávajú reklamné plochy stovkám reklamných agentúr a priamym inzerentom.

Podiel programaticky obchodovanej reklamy na trhu s internetovou reklamou približne tvorí takmer 90 percent v USA alebo Veľkej Británii. Odhaduje sa, že v Česku a na SLovensku vzrastie podiel programatiky do roku 2025 zo súčasných 64 percent na viac ako 75 percent.

01 - Modified: 2018-11-19 10:48:40 - Feat.: 0 - Title: R2B2 pripája do svojej siete globálne platformy 02 - Modified: 2018-09-04 11:13:51 - Feat.: 0 - Title: R2B2 spúšťa na Slovensku obsahové cielenie v HbbTV
01 - Modified: 2018-12-13 08:14:42 - Feat.: - Title: Najnakupovanejším mobilným formátom sa stal Interscroller 02 - Modified: 2018-11-19 10:48:40 - Feat.: - Title: R2B2 pripája do svojej siete globálne platformy 03 - Modified: 2018-10-31 08:05:05 - Feat.: - Title: Novinka v programatickej reklame: Kampaňou môžete osloviť aj majiteľov konkrétnych značiek mobilov 04 - Modified: 2018-09-04 11:14:28 - Feat.: - Title: R2B2 uvádza nový typ cielenia v HbbTV. Ako prvý ho vyskúšal Skylink 05 - Modified: 2018-09-04 11:13:51 - Feat.: - Title: R2B2 spúšťa na Slovensku obsahové cielenie v HbbTV
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 05:20