archív
StoryEditor

O tohtoročnú Effie zabojuje 26 prác a 16 agentúr. Porotu povedie Igor Tóth z O2

12.11.2020, 21:36
Autor:
redred
Pozrite si zoznam prihlásených prác, aj zástupcov poroty oboch kôl.

Pustia si Pa a Pi hit z roku '73 a uvaria škrečkom Hráškovú, alebo bude už za hodinu všetko inak a porota rozhodne, že fejm získa niekto iný? Koniec tohto príbehu vyrozpráva tohtoročná Effie Awards, súťaž ktorá ocení tie najefektívnejšie práce v slovenskej reklame. Tento rok v zrýchlenom a online režime súťaží 26 kampaní od 16 prihlasovateľov. Víťazov národného kola Effie Awards Slovakia 2020 sa dozvieme 4. decembra. 

“Chcem v mene organizátora Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS) poďakovať všetkým prihlasovateľom za nasadenie a ich prihlášky. Tešíme sa, že po Zlatom klinci aj Effie je  potvrdením, že v slovenskej reklame nemá skepsa miesto a agentúry sú v kondícii. Dokážu aj z homeoffice-u tendrovať, brainstormovať a produkovať vianočné kampane, online vystupovať na konferenciách a aj pripraviť prihlášky do súťaže ako je Effie, kde sa vyžaduje kooperácia s klientmi a mediálnymi alebo prieskumnými agentúrami. To všetko tento rok ešte aj pri jednom deadline prihlášok,” hovorí Silvia Cyprichová, výkonná riaditeľka KRAS-u.

Do tohtoročnej súťaže sa prihlásilo 26 kampaní, niektoré sme sa snažili priblížiť už v úvode, pozrite si, ktoré to sú:

KATEGÓRIA

NÁZOV KAMPANE

AGENTÚRA

KLIENT

FMCG

Ako Zlatý Bažant '73 rozveselil celé Slovensko, keď to najviac potrebovalo

MADE BY VACULIK

Heineken Slovensko

Sila skutočného Borca

Mannschaft

Borovička Borec

Finančné služby

FEJM - Peniaze nie sú zadarmo

TRIAD Advertising

VÚB Banka

Reklamy z obývačky

Wiktor Leo Burnett

365.bank

#spolumamenato

Zaraguza

Slovenská sporiteľňa

Hviezdne Vianoce

Zaraguza

Slovenská sporiteľňa

Telekomunikačné služby

Pokrytie fixným internetom

Wiktor Leo Burnett

Orange Slovensko

Ako uspieť v čase najväčšej krízy.

MUW Saatchi & Saatchi

Slovak Telekom

Nekonečné dáta

Oliver Agency

O2 Slovakia

Employer Branding

Dell na štyri

TRIAD Advertising

Dell Technologies Bratislava

Dobročinný marketing

#KoniecZlýmSnom

Respect APP

Spoločnosť priateľov detí z detských domovov Úsmev ako dar

Kvôli vlasom za mreže

THIS IS LOCCO

Amnesty International Slovensko

Pa a Pi po 33 rokoch

Effectivity

MFF Eko

Skutočný pochod za život

Istropolitana Ogilvy

Magna

Ostatné

ÁNO, TERAZ!

Wiktor Leo Burnett

ŠKODA AUTO Slovensko

Poďme sa najesť

SOCIALISTS

Edenred Slovakia

Veselé ponožky, čo nemajú páru

Somebody&Somebody

Dedoles

Za hodinu je všetko inak

Istropolitana Ogilvy

SME

Kúp viac, plať menej

dotcom advertising

METRO Cash & Carry SR

David a Goliáš

UNION - Ako nám deti pomohli naučiť rodičov benefity zdravotnej poisťovne

MADE BY VACULIK

Union zdravotná poisťovňa

Ema má mamu, mama má omamu

THIS IS LOCCO

Cesta von

Small Budgets

MiniFARMA: Prehliadané metriky zafungovali

Basta digital

MiniFARMA

Hrášková polievka

Wiktor Leo Burnett

Lidl Slovensko

Digital

Gizka rieši

Studio Echt

Tatra banka

O čom oni snívajú, vy môžete zažiť

TRIAD Advertising

Oblastná organizácia cestovného ruchu región Banská Štiavnica

Sloboda je v tebe

Zaraguza

Slovenská sporiteľňa

Prihlásené práce bude hodnotiť porota, aj v tomto ročníku v dvoch kolách. Porotu tvorí 41 porotcov, na jej čele je Igor Tóth, riaditeľ marketingu v O2 Slovakia. Predseda poroty je v tomto ročníku spoločný pre obe poroty.

“Porotcovia prijali svoju úlohu nadovšetko zodpovedne a najmä s veľmi pozitívnym naladením, vrátane predsedu poroty Igora Tótha. Navrhli sme v pracovno-organizačnom výbore, aj na základe feedbacku z minulého ročníka, viacero procesných zmien smerom k zlepšeniu súťaže. Jednou z nich je aj snaha o prepojenie porôt práve osobou predsedu poroty s cieľom nastavenia jednotných a transparentných parametrov a benchmarkov pre hodnotenie v oboch kolách. Naopak ponechali sme osvedčené veci, ako prezentáciu víťazných prác priamo od porotcov v špeciálnom vydaní Raňajok s reklamou po skončení súťaže,” hovorí o priebehu príprav a ďalších plánoch Silvia Cyprichová.

Pozrite sa, kto je členom poroty 1. kola:

Predseda porôt: Igor Tóth, marketingový riaditeľ, O2 Slovakia

Zástupcovia zadávateľov:
Samuel Špánik, CE Campaign Manager Customer Team, TESCO STORES SR
Viliam Matušek, Marketingový riaditeľ, Baliarne obchodu Poprad
Juraj Vydarený, Marketing and Media Advertising Manager, Automobil Import (OPEL)
Dušan Nochta, Marketingový riaditeľ, NIKÉ, spol. s.r.o.
Daniel Sloboda, vedúci tímu marketingovej komunikácie a e-channel, ZSE
Kristína Beňková, špecialista marketingu, Poisťovňa Dôvera
Klaudia Linkeschová, Sr. špecialista stratégie značky, Slovak Telekom
Jana Caltíková, Marketing, Communication and Product Director, Edenred Slovakia
Zuzana Sobotová, Head of Sustainability & CSR Department, Lidl Slovenská republika
Zuzana Netíková, International Brand Manager, Sedita, I.D.C. Holding
Ľubica Slabejová, Marketing Manager, OMV Slovensko
Marek Lukoťka, Vedúci oddelenia marketingovej komunikácie, ZSSK
Milada Halová, Riaditeľka odboru komunikácie a stratégie značiek, Tatra banka a Raiffeisen banka
Radoslava Stratená, Brand Manager pre značky Corgoň, Kelt a Heineken, Heineken Slovensko

Zástupcovia reklamných agentúr:
Ivana Lužinová Váleková, Head of Strategy, JandL marketing a reklama
Peter Michalka, Kreatívny a strategický riaditeľ, Respect APP
Robert Cyprich, Strategy Director, MullenLowe GGK
Peter Šurín, Creative & Strategy Director, Elite / Monday Lovers
Michal Belej, Associate Creative Director, Istropolitana Ogilvy
Pavol Krutý, Media & Data Director, Zaraguza
Patrik Barták, Head of Strategy, Socialists
Roman Matulík, Executive Director, Effectivity
Pavol Minár, Managing Director, Inspirations Minar

Porotu 2. kola tvoria:

Zástupcovia reklamných agentúr:
Milan Sitárik, Group Account Director, Wiktor Leo Burnett
Ján Papač, stratég, TRIAD
Alexander Smik, Managing Director, applepie
Kamil Charvát, COO, MUW Saatchi & Saatchi
Adam Horecký, Strategy Director, MADE BY VACULIK

Zástupcovia zadávateľov:
Ivana Zelizňáková, riaditeľka odboru marketingu, SPP
Lada Franková, Head of Marketing, Tesco Mobile
Branislav Brzula, Marketingový riaditeľ, Lidl Slovensko
Juraj Mičko, Head of Marketing & PR, KOOPERATIVA poisťovňa
Marcel Malý, Senior Brand Manager, Heineken Slovensko

Zástupkyne mediálnych agentúr:
Linda Bezáková, Head of Content, Omnicom MediaGroup
Petra Šišková, Client Service Director, Universal McCann

Odborníci marketingovej komunikácie:
Martin Hýrošš, Web and Performance Marketing Lead, Slovenská sporiteľňa
Katarína Tokárová, Group Marketing Manager, Slovak Hygienic Paper Group
Juraj Šnirc, Head of Digital Marketing, Allianz - Slovenská poisťovňa
Martin Krajniak, Marketing Consultant, Kantar

Špecialista Employer Branding:
Martin Menšík, Marketing Manager, Profesia

Aktuálne prebieha hodnotenie prác porotou 1. kola. Shortlisty budú známe 19. novembra a ceny Effie budú vyhlásené a odovzdané 4. decembra v online prenose. V rovnaký deň sa dozvieme, ktorá agentúra získa ocenenie Agentúra roka.

24. máj 2022 19:37