Značka SodaStream spustila svoju tohtoročnú vianočnú kampaň s dôrazom na myšlienku “Užime si zmysluplné maličkosti”.
Ako vždy, aj teraz SodaStream prízvukuje svoj environmentálny odkaz, keď sa k Snoopovi pridá animovaná morská korytnačka, ktorá vyzýva ľudí k malej zmene v rámci používania znova použiteľných vecí. Táto malá zmena má však veľký vplyv na našu planétu. Jednou znova použiteľnou fľašou SodaStream ušetríme až tisíc jednorazových plastových fliaš.
„V spoločnosti SodaStream vždy povzbudzujeme ľudí k pozitívnej zmene. Tento rok sme sa zo všetkých síl snažili zrealizovať kampaň, ktorá je každému blízka. Kampaň, ktorá kladie dôraz na to, čo je skutočne dôležité,” objasňuje Karin Schifter Maor, marketingová riaditeľka spoločnosti SodaStream a dodáva: „SodaStream je tá základná, drobná zmena k zníženiu jednorazového odpadu a Snoop Dogg je skvelým partnerom, aby sme tento odkaz zábavným spôsobom šírili.”
„Milujem svoj SodaStream, preto som považoval spoluprácu s nimi v tejto kampani za úplne prirodzenú. Vyrábajú vynikajúci produkt, ktorý zároveň znamená veľkú zmenu pre celý svet. Som rád, že sa môžem podieľať na šírení tohto odkazu!” povedal Snoop Dogg.
Reklamu režíroval známy režisér, spisovateľ a producent Jake Szymanski. Poznáme ho tiež z množstva amerických komédií ako “Mike and Dave Need Wedding Dates“, “The Package”, alebo krátkych scén pre „Funny or Die“ a „Saturday Night Live,” či najaktuálnejšie z akčnej komédie inšpirovanej Forrestom Fennom vyrobenej pre Studio 8.