Značka SodaStream spustila svoju tohtoročnú vianočnú kampaň s dôrazom na myšlienku “Užime si zmysluplné maličkosti”.
Doposiaľ najväčšia celosvetová kampaň v histórii značky SodaStream zapojila hip-hopovú legendu Snoop Dogga v snahe upriamiť pozornosť ľudí na drobné, ale zároveň zmysluplné veci v živote – ešte dôležitejšie počas týchto Vianoc ako kedykoľvek predtým.
Príbeh sa sústreďuje na najväčší sviatok roka, no vyzýva nahradiť veľké plány tým, aby sme zostali na tieto Vianoce doma a užívali si drobné, ale zmysluplné veci vo vianočnej rodinnej atmosfére.
Ako vždy, aj teraz SodaStream prízvukuje svoj environmentálny odkaz, keď sa k Snoopovi pridá animovaná morská korytnačka, ktorá vyzýva ľudí k malej zmene v rámci používania znova použiteľných vecí. Táto malá zmena má však veľký vplyv na našu planétu. Jednou znova použiteľnou fľašou SodaStream ušetríme až tisíc jednorazových plastových fliaš.
„V spoločnosti SodaStream vždy povzbudzujeme ľudí k pozitívnej zmene. Tento rok sme sa zo všetkých síl snažili zrealizovať kampaň, ktorá je každému blízka. Kampaň, ktorá kladie dôraz na to, čo je skutočne dôležité,” objasňuje Karin Schifter Maor, marketingová riaditeľka spoločnosti SodaStream a dodáva: „SodaStream je tá základná, drobná zmena k zníženiu jednorazového odpadu a Snoop Dogg je skvelým partnerom, aby sme tento odkaz zábavným spôsobom šírili.”
„Milujem svoj SodaStream, preto som považoval spoluprácu s nimi v tejto kampani za úplne prirodzenú. Vyrábajú vynikajúci produkt, ktorý zároveň znamená veľkú zmenu pre celý svet. Som rád, že sa môžem podieľať na šírení tohto odkazu!” povedal Snoop Dogg.
Reklamu režíroval známy režisér, spisovateľ a producent Jake Szymanski. Poznáme ho tiež z množstva amerických komédií ako “Mike and Dave Need Wedding Dates“, “The Package”, alebo krátkych scén pre „Funny or Die“ a „Saturday Night Live,” či najaktuálnejšie z akčnej komédie inšpirovanej Forrestom Fennom vyrobenej pre Studio 8.