StoryEditor

ASKO mení marketingovú stratégiu

18.01.2021, 05:30
Autor:
redred
Cieľom spoločnosti je byť dlhodobo jednotkou v predaji nábytku aj v ponúkaných službách na českom a slovenskom trhu.  

Spoločnosť ASKO - NÁBYTOK oslavuje 30 rokov existencie. Do novej dekády vstupuje s radikálnou zmenou marketingovej stratégie, ktorá je pre spoločnosť revolučná v mnohých ohľadoch a bude realizovaná na slovenskom aj českom trhu. 

Jednou z najväčších zmien je komplexný redizajn aj zmena distribúcie letákov, ktoré budú novo obsahovať len tretinu pôvodných artiklov, zvyšné špeciálne akcie budú komunikované prostredníctvom online ponúk.

,,Ťažiskovými bodmi našej doterajšej stratégie boli letáky s distribúciou v miestach našich predajní na 14-dňovej báze spoločne s desať sekundovými spotmi zameranými na výhodné ponuky nábytku. V roku 2021 sme pre ASKO - NÁBYTOK prvýkrát v histórii upustili od takto vysokej frekvencie distribúcie a kompletne zmenili aj vizuálnu podobu našich letákov. Predĺžili sme reklamné spoty a zmeny vykonali aj v OOH formátoch," hovorí Andrea Štěpánová, marketingová riaditeľka spoločnosti ASKO – NÁBYTOK. Navyše dodáva, že cieľom spoločnosti je byť dlhodobo jednotkou v predaji nábytku aj v ponúkaných službách na českom a slovenskom trhu.  

,,Od tohto roku bude distribúcia letákov iba jedenkrát za mesiac, a to v úplne inovatívnom formáte, založenom na inšpiráciách. A práve inšpirácia je tiež ústredným motívom novovzniknutého štvrťročníka o bývaní, ktorým chceme zákazníkom prinášať nápady a rady, ako zariadiť svoj domov, ale aj reálne interiéry našich zákazníkov, tipy interiérových dizajnérov alebo rozhovory so zaujímavými osobnosťami o ich bývaní," upozorňuje marketingová riaditeľka na nový formát, ktorý bude vychádzať v náklade 820 000 ks (ČR) a 390 330 ks (SR). Bude distribuovaný rovnako ako leták, do domácností v okolí predajní, ale aj stálym zákazníkom a obchodným partnerom. 

Zmeny sú pre tento rok plánované aj vo využití televíznej reklamy. Doteraz ASKO - NÁBYTOK pracovalo s desať sekundovými spotmi vysielanými od štvrtka do nedele. Teraz prechádzame k masívnejšej kampani, spoty budú nasadené v priebehu celého týždňa a budú v dĺžke 30 sekúnd. Iba výnimočné akčné ponuky budú komunikované v pôvodnom formáte aj čase.

,,Zároveň sme chceli byť aj vďaka spotom okamžite a jasne identifikovateľní od konkurencie. Celú televíznu komunikáciu podčiarkne chytľavý song, ktorého plná verzia bude v 30s spotoch, v 10s akčných spotoch potom zaznejú jeho útržky," vysvetľuje televíznu stratégiu Štěpánová s tým, že sa spoločnosť rozhodla pre nové investície  do staníc Nova Group.

​Ďalšou novinkou je aj intenzívna OOH kampaň, ktorá bude v tomto roku prebiehať po celé 4 mesiace (január, marec, máj, september) vo všetkých mestách s predajňami ASKO - NÁBYTOK. ,,Zvolili sme mix formátov, od billboardov a bigboardov cez CLV vo vonkajšom priestore aj metra až k QS fóliám na MHD," uzatvára plán tohtoročnej stratégie Andrea Štěpánová, marketingová riaditeľka spoločnosti ASKO - NÁBYTOK.

V priebehu celého roka potom plánuje ASKO - NÁBYTOK štandardné online kampane a ďalšie marketingové akcie pre svojich zákazníkov, napríklad ranné súťaže na Európe 2.

01 - Modified: 2020-01-20 10:15:32 - Feat.: 0 - Title: ASKO-Nábytok má novú marketingovú riaditeľku 02 - Modified: 2020-02-03 10:27:51 - Feat.: 0 - Title: ASKO prichádza s novou marketingovou kampaňou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 18:46