V uplynulom roku čelila Nadácia pre deti Slovenska, rovnako ako väčšina pomáhajúcich organizácií, mnohým výzvam vo svojom každodennom fungovaní.
Vo svojom najväčšom a najstaršom grantovom programe Hodina deťom, to bol najmä pokles individuálnych darov a vôbec po prvýkrát vo svojej 23-ročnej histórii výpadok výročnej pokladničkovej zbierky v uliciach. Do tejto sa každoročne zvyknú zapájať stovky dobrovoľníkov na celom Slovensku. Táto zbierka rovnako tvorí najvýznamnejšiu časť príjmu Hodiny deťom a jej výpadkom tak Hodina deťom prišla vo svojom aktuálnom ročníku o takmer 90 tisíc eur.
Nadácia sa preto rozhodla na spoluprácu osloviť rôzne spoločnosť. Výzvu prijala NOVOFRUCT, s ktorou sa rozhodli pre prepojenie detskej výživy OVKO a maskota Hodiny deťom. NOVOFRUCT z predaja každej detskej výživy venoval jeden cent nadácii.
TRIAD vytvoril koncept mini kampane „Za všetky deti, ktoré to potrebujú“. Jej súčasťou bola komunikácia na sociálnych sieťach, podporili ju influenceri a vytvorené boli tiež špeciálne etikety výživ OVKO so šašom. Komunikácia mala presah aj do rádia nasadením spotu.
„V NOVOFRUCTe sme našli partnera, ktorý od začiatku zdieľal našu dobročinnú víziu a chápal potrebu pomôcť a podporiť náš charitatívny zámer. Rovnako je detská výživa OVKO produkt, ktorý je na Slovensku dlhé roky známy a obľúbený, čo bolo pre spojenie so značkou Hodina deťom korešpondujúce a tým pádom úplne ideálne. Táto spolupráca nám v konečnom dôsledku priniesla do verejnej zbierky viac, ako 14 tisíc eur. Aj vďaka tejto skutočnosti môžeme ako organizácia naďalej pomáhať deťom na celom Slovensku, ktoré sa ocitli v krízovej situácii a akútnom ohrození. Sme za ňu úprimne vďační a veríme, že sa nám v nej podarí pokračovať aj v tomto roku,“ zhodnotili spoluprácu zástupcovia Nadácie pre deti Slovenska.