Prinášame nový diel Agency Insider. Rubriky, ktorou približujeme agentúrny život, ako vznikajú nápady, kde sa agentúry inšpirujú, aké majú spoločné rituály. Veríme, že našimi menej tradičnými otázkami priblížime ich fungovanie a zároveň ľudí, ktorí v agentúre pracujú. A to môže byť v mnohom inšpiráciou.
Predstavujeme agentúru Dentsu Slovakia.
Predstavte agentúru jednou - dvoma vetami.
|
Peter Zlámala COO |
Miesto, kam sa ľudia tešia aj v pondelok ráno :).
|
Juraj Palaj Trading Director |
Vždy sme chceli byť agentúra, kde by ľudia chceli pracovať. Snažíme sa vytvoriť také pracovné podmienky, aby sa ľudia do práce tešili, a okrem štandardnej pracovnej náplne sa mohli vzdelávať a aj rásť. A vyzerá, že sa nám to darí.
Čo vás ako agentúru najviac vystihuje?
|
Jana Medveďová |
Pracujem v agentúre 13 rokov a vždy som mala pocit, že sme ako rodina... so všetkým, čo k tomu patrí.
|
Peter Zlámala COO |
Ľudia so srdcom, ktorí rozumejú dátam a svojej práci, pracujú s ľuďmi a pre ľudí.
Ako a kde sa vám najlepšie brainstromuje?
|
Miroslav Filip Digital Media Specialist |
Najlepšie sa mi brainstormuje, keď môžem chodiť po miestnosti, pozerať popri tom von oknom. „Pohľady od nás zo 16. poschodia vedia byť nie málo inšpiratívne :)“. Ten pohľad ma tak trocha prepája s realitou a dokáže ma udržať „občas“ pri zemi.
|
Roman Šebo Managing Director iProspect |
Na parapete, na hojdačke, na zemi, v kresle...na mieste nezáleží. Podstatný je o(kruh) ľudí, pokojne môže byť aj štvorec, brainstormingová atmosféra, v neposlednom rade “facilitátor” brainstormingu, pretože aj brainstorming dokáže byť annoying, tzv. brainnoying.
|
Michaela Chovancová Account Manager |
Keď mám poriadok v hlave a poriadok okolo seba, k tomu dobrá káva a kreatívni ľudia, ktorí nepoznajú strop, na obrazovke (keď už nie okolo mňa). Miesto nie je dôležité, skôr setting a spoločnosť.
|
Tomáš Molnár Client Service Director |
V našom červenom salóne na 16. poschodí.
Ako ste nahradili spoločné rituály na podporu fungovania tímu?
|
Lucia Martinez Cristobal Media Buyer |
Vďaka aktívnym kolegom sa stretávame online pri rôznych kvízoch, workshopoch, niekedy sa dáva virtuálna kávička alebo individuálne rozhovory s kolegami nielen o práci. Bol aj Secret Santa, hoci sme si darčeky nerozbaľovali spolu, ale každý sám.
|
Lenka Krištofová Account Manager |
Počujeme sa, vidíme sa online. Máme online workshopy, online ranné kávy. Najlepšie ohlasy boli však na showbiz kvíz od Soničky, ešte počas prvej vlny.
Čo ste ešte nikdy nikomu o agentúre neprezradili?
|
Zuzana Jančošeková Media Buyer |
Tajnosti sa nevyzrádzajú, či?
V čom zmenila súčasná situácia vaše myslenie?
|
Klaudia Bojnanská TV Specialist |
Keď vidím film, v ktorom je párty / večierok / festival. Zamýšľam sa nad tým, prečo tí ľudia nemajú rúška a nedodržujú odstupy.
|
Tomáš Molnár Client Service Director |
Internet dosiahol strop a televízia frčí opäť na plné obrátky, resp. kto chce škálovať, musí ísť do lineárnej televízie.
|
Lenka Krištofová Account Manager |
Pred odchodom si je potrebné opakovať – kľúče, mobil peňaženka... a rúško! No a nikdy som si nemyslela, že sa budem tak tešiť na návrat do officu, že sa „prejem“ homeofficovania.
Váš post na sociálnych sieťach, ktorý mal najviac laikov a zdieľaní?
|
Miroslav Roško Chief Strategy & Data Officer |
Na našich sociálnych sieťach radi a často prinášame rôzne insighty z mediálneho trhu či klientske case studies, ale faktom ostáva, že najväčší ohlas majú príspevky, kde zdieľame bežné príbehy z nášho office – ako napríklad narodeninová oslava našej vždy usmiatej Lenky.
Aký nápad vás v poslednom období najviac zaujal?
|
Marko Švec |
Bolo to využitie blockchainu na čisto marketingové účely vo forme NFTs pre NBA alebo Taco Bell. Je fascinujúce, ako sa veľké značky dokážu chytiť a nadviazať aj na takéto niche trendy.
|
Klaudia Bojňanská TV Specialist |
Unikátny koncept kvetinárstva vo forme drive-in. Prídete autom na výdajné miesto. Vyberiete si z aktuálnej ponuky kytíc a zaplatíte. Myslím, že je to super nápad a adaptácia na aktuálnu situáciu.
|
Miroslav Roško Chief Strategy & Data Officer |
Vždy ocením, keď vie značka pohotovo zareagovať na aktuálne trendy či situáciu. Akurát dnes ráno na mňa vyskočila reklama na zaujímavý produkt – špeciálny „nástavec/držiak“ na bezdotykové uchopenie tyče v MHD. Prišlo mi to fakt nápadité aj vtipné a aj by som rád zazdieľal obrázok, no napriek veľkej snahy sa mi tento produkt nepodarilo vygoogliť (zdá sa, že na marketingu a SEO musí firma ešte popracovať).
Členovia Dentsu tímu prezrádzajú tipy na trávenie voľného času:
Knihy
- Kay Pollak - Šťastie nie je náhoda
- Pavol Rankov - Stalo sa prvého septembra
- Lars Kepler – Zrkadlový muž
- Joe Dispenza - Ako sa zbaviť zvyku byť sám sebou
- Joe Dispenza - Probuďte své božství
- Reed Hastings, Erin Meyer – Netflix a kultúra znovuzrodenia
Filmy
- Netflix: Unorthodox, Lupin, The Queen´s Gambit, I care a lot, Bondertown, Pretend It´s a city
- Nedotknuteľní
- Cukrfree podcast
- Seriál His dark materials- na motív kníh Phillipa Pullmana
- Stará dobrá Teória veľkého tresku
- The Office
- Podcasty: Podgast, Mimóza, Fashion Session
Voľný čas
- Šum lesa v objatí stromov.
- Prejsť sa do prírody (samozrejme, v rámci svojho okresu :-).
- Beh alebo bike v lese vie dodať strašne veľa energie a hlavne je tam ticho.
- Slúchadla na hlave a dobrý song v playliste.
- Masáž, les, sauna, kniha.
- Cvičenie, rúbanie, štiepenie a ukladanie dreva.
- Víno & vaňa.
- Ísť kamkoľvek za hranice a relaxovať budem s červeným rúžom na perách, keď už raz konečne odhodíme rúška.
- Červený most - Kačín a naspäť, to je 13 km trať, kde si najlepšie prevetrám hlavu.