StoryEditor

Slovenská sporiteľňa spúšťa pre takmer milión klientov digitálnu inováciu Moneyback

07.04.2021, 09:50
Autor:
redred
Pre spustenie je potrebná aktivácia v aplikácii George.

Odmenu za platbu kartou získajú ľudia za bezhotovostný nákup v obchodoch a e-shopoch, ktoré bežne navštevujú. Peniaze im prídu naspäť na účet na začiatku nasledujúceho mesiaca. Inovácia je výnimočná aj tým, že odmeny zákazníkom ponúka na mieru na základe ich predchádzajúcich kartových transakcií.

Oddnes ju môže využívať takmer milión klientov Slovenskej sporiteľne, stačí mať v mobile stiahnutého Georgea a následne si v ňom aktivovať Moneyback. Banka tak súčasne reaguje aj na pandémiu, počas ktorej vzrástol záujem o bezhotovostné platby ako aj o výhodné ponuky a zľavy v obchodoch.

Koronakríza prevetrala peňaženky Slovákov, podľa prieskumu Slovenskej sporiteľne až 89 percent opýtaných potvrdilo, že plánuje vyhľadávať výhodnejšie ceny a ponuky. Súčasne pandémia ukázala, že bezhotovostné platenie je najrýchlejší a najbezpečnejší spôsob, ako platiť. Aj napriek lockdownom a obmedzeniam, platby kartou v kamenných prevádzkach medziročne narástli o 8 percent.

SLSP

„Chceme ľuďom priniesť pri ich každodennom platení benefit navyše. Našu digitálnu inováciu Moneyback môže už oddnes využívať takmer milión klientov Slovenskej sporiteľne. Ponuka odmien je pre každého z nich ušitá na mieru, odmenu získajú pri bežných nákupoch. Ako digitálny líder takto aj naďalej podporujeme bezpečné platenie kartou, mobilom či hodinkami. Súčasne dávame ľuďom dôvod navyše si stiahnuť do mobilu Georgea a bankovať kdekoľvek a kedykoľvek, bez potreby navštíviť pobočku,“  hovorí Slávek Mynář, riaditeľ odboru riadenia a rozvoja prosperity klientov v Slovenskej sporiteľni.

Za technológiou a dátovými modelmi inovácie stojí česko-slovenský startup Dateio. Podobne pracuje pre necelé dve desiatky bánk a finančných inštitúcií v Európe. „Bankám po celej Európe pomáhame inovovať produkty pomocou transakčných dát. Moneyback je skvelý príklad, klienti Slovenskej sporiteľne majú od svojej banky super benefit, banka viac používanú aplikáciu, a obchodníci možnosť osloviť svojich klientov priamo v ich telefóne,“ komentuje spustenie inovácie Moneyback Ivan Dovica, slovenský spoluzakladateľ startupu Dateio.

01 - Modified: 2021-01-27 13:00:24 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa spúšťa digitálnu novinku Payme 02 - Modified: 2021-02-09 08:54:03 - Feat.: 0 - Title: Rúška komplikujú situáciu nepočujúcim, Slovenská sporiteľňa našla riešenie 03 - Modified: 2021-03-08 13:26:30 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa spúšťa kampaň o rovnosti príležitostí. Jej tvárou je Kristína Tormová 04 - Modified: 2021-03-26 17:35:49 - Feat.: 0 - Title: Prokop 2020: Najúspešnejšou agentúrou je Seesame a klientom Slovenská sporiteľňa 05 - Modified: 2021-03-29 12:59:03 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa predstavila Učebnicu učenia pre rodičov
01 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby 02 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 03 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné 04 - Modified: 2023-09-22 11:38:00 - Feat.: - Title: Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa 05 - Modified: 2023-08-31 11:28:22 - Feat.: - Title: Kampaň Moji milí Slováci oslavuje celosvetový úspech
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. máj 2024 22:45