StoryEditor

Slido v prvej kampani vôbec chce osloviť primárne trh v USA

19.04.2021, 15:14
Autor:
redred
Kreativitu vymyslela agentúra TRIAD.

Slido, slovenský softvér na interakciu s publikom, spúšťa novú brandovú kampaň. Jej ambíciou je mať celosvetový dosah, ale primárne chce osloviť trh v USA. Pod kampaň sa podpísala agentúra TRIAD.
V humornom kampaňovom videu Slido zobrazuje vážny problém, s ktorým bojuje nejeden organizátor mítingov na diaľku - neefektívnosť a nezáživnosť týchto online stretnutí. Podľa nedávneho výskumu, ktorý Slido vykonalo na vzorke 1500 amerických zamestnancov, 47 percent respondentov označilo online mítingy za nezáživné.
A práve toto zistenie sa stalo nosnou témou spotu, ktoré agentúra pretavila do vtipnej myšlienky: Takmer polovica mítingov na diaľku z nás robí míting zombíkov.

Slido pomáha používateľom viesť lepšie a efektívnejšie mítingy prostredníctvom troch hlavných funkcií produktu: ankety, kvízy a možnosť publika naživo pýtať sa otázky. Všetky tieto Slido funkcie zaručujú to, že účastníci mítingov, ktorí zvyčajne len pasívne sedia a počúvajú majú možnosť aktívne sa zapájať do diania a takpovediac “ožiť”, čo je aj ústredným posolstvom kampane.

Slovami Petra Komorníka, CEO Slido: “Pre veľa z nás sa takmer celý minulý rok niesol v znamení online mítingov, ktoré boli často neefektívne či nezáživné. Podľa našej nedávnej štúdie, 49 percent zamestnancov je mysľou inde ako na mítingu a 42 percent respondentov si počas mítingov číta správy. Je to jasný ukazovateľ toho, že niečo nie je s mítingmi v poriadku. Vo videu sme chceli na tento problém žartovne poukázať a zároveň si aj uctiť všetkých organizátorov mítingov, ktorým záleží na tom, ako sa ich kolegovia na mítingoch cítia a ako veľmi sa vedia zapojiť do diania.”

Vo videu môžeme vidieť viacero typov míting zombíkov, napríklad duchom neprítomného Pritakávača, Skrolovača, Spáča či Chytača Múch, ktorí ilustrujú najčastejšie strasti mítingov. Všetci títo míting zombíci sú neskôr “oživení” vďaka interaktívnym Slido anketám či Q&A funkcii, ukazujúc Slido ako ultimátnu zbraň proti nezáživným mítingom.

Kampaň vymyslela agentúra TRIAD, ktorej sme sa spýtali, čo urobili v kreatíve inak, keďže je spot určený na celosvetový trh. Martin Woska, Chief Creative & Strategy officer, hovorí: "Základ bol insight a ten je našťastie aj bohužiaľ v poslednom období rovnaký pre celý svet biznisu kdekoľvek sedíte. Zombie svet poznáme práve z USA, takže to sedí veľmi pekne. Všetko prešlo pretestami aby sme sa vyhli prípadným kultúrnym nedorozumeniam. Potom už to bolo skôr o v hodnom castingu a tiež set designe, aby oba reflektovali skôr americké prostredie a ľudí."

Kampaň však videom nekončí. Slido tiež spúšťa takzvaný “Zombie Detector” pre Snap kameru - špeciálny add-on, ktorý si používatelia vedia stiahnuť a používať počas videohovorov, aby im meral mieru aktivity počas mítingu. Pokiaľ účastník zostane dlhšie neaktívny, začne sa na kamere meniť na zombíka a zobrazí sa tiež varovanie pre organizátora mítingu, aby svojich kolegov viac zapojil do diania.

SLIDO

Funkcia zombie detektora je voľne dostupná, môžete ju nájsť v Snap Camera knižnici pod kľúčovými slovami  “Meeting zombies” alebo “Slido” a používať v rámci platforiem Webex, Zoom, Teams, Skype, Slack či iných video konferenčných nástrojov.

Kampaň od TRIAD-u, bude spustená od 19. apríla cez YouTube a vybrané americké sociálne médiá.

Vizitka kampane:
Agentúra: TRIAD Bratislava
Chief Creative & Strategy officer: Martin Woska
Creative Director: Vlado Kurek
Senior Copywriter & Ideamaker: Adam Baška
Head of Art: Peter Baslik
Graphic Designer: Katarina Cermanová
Senior Account Manager: Zuzana Bosmanová
Account Executive: Roman Fridrich
Developer: Roman Janajev
Marketing & business consulting: Jaro Zacko, Pros&Cons
Director: Marek Partyš
Production: Bistro films
Producer: Pavel Prejda, Mojaš Perović
Camera: Filip Marek
Make up: Andrea McDonald
Grading colorist: Toby Tomkins

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2024 04:19