Spoločnosť Bonami odštartovala rozsiahlu televíznu kampaň na podporu brand awareness v Českej republike, na Slovensku a v Maďarsku.
"S ohľadom na nárast času stráveného pred televíznymi obrazovkami a na internete sme tento rok úplne vynechali offline kanály," hovorí brand manažérka Bonami Lucie Šuláková.
Spoty s dĺžkou 20 a 25 sekúnd na Slovensku pobežia na kanáloch TV JOJ a YouTube. Mediálny budget presiahol dokopy 700 000 eur.
Kampaň tvoria tri kreatívy, ktoré sú zamerané na kľúčové miestnosti - obývacia izba, jedáleň a spálňa. A práve samotný sortiment a inšpirácie sú hlavnými témami kampane, ktorej cieľom je predviesť šírku a rozmanitosť ponuky produktov a súčasne inšpirovať a povzbudiť zákazníkov v ich vlastnej ceste k vysnívanému bývaniu.
"Bývajte podľa seba" je pomyselným leitmotívom všetkých troch spotov, z ktorých ako prvý uvidia diváci obývačku.
"Spoty sú zámerne jednoduché a ukazujú konkrétne produkty v rôznych prevedeniach tak, aby si ľudia mohli predstaviť a neskôr sami zostaviť svoju vlastnú predstavu domova," približuje kampaň Šuláková.
Kampaň, ktorú vytvoril interný kreatívny tím Bonami, pobeží od apríla do konca júna.