StoryEditor

Bonami štartuje masívnu televíznu kampaň

22.04.2021, 10:00
Autor:
redred
Cieľom spoločnosti je zvýšiť brand awareness.

Spoločnosť Bonami odštartovala rozsiahlu televíznu kampaň na podporu brand awareness v Českej republike, na Slovensku a v Maďarsku.

"S ohľadom na nárast času stráveného pred televíznymi obrazovkami a na internete sme tento rok úplne vynechali offline kanály," hovorí brand manažérka Bonami Lucie Šuláková. 

Spoty s dĺžkou 20 a 25 sekúnd na Slovensku pobežia na kanáloch TV JOJ a YouTube. Mediálny budget presiahol dokopy 700 000 eur.

Kampaň tvoria tri kreatívy, ktoré sú zamerané na kľúčové miestnosti - obývacia izba, jedáleň a spálňa. A práve samotný sortiment a inšpirácie sú hlavnými témami kampane, ktorej cieľom je predviesť šírku a rozmanitosť ponuky produktov a súčasne inšpirovať a povzbudiť zákazníkov v ich vlastnej ceste k vysnívanému bývaniu.  

"Bývajte podľa seba" je pomyselným leitmotívom všetkých troch spotov, z ktorých ako prvý uvidia diváci obývačku. 

"Spoty sú zámerne jednoduché a ukazujú konkrétne produkty v rôznych prevedeniach tak, aby si ľudia mohli predstaviť a neskôr sami zostaviť svoju vlastnú predstavu domova," približuje kampaň Šuláková.  

 Kampaň, ktorú vytvoril interný kreatívny tím Bonami, pobeží od apríla do konca júna. 

01 - Modified: 2020-07-01 09:10:34 - Feat.: 0 - Title: Bonami rozbieha vlastnú dopravu už aj na Slovensku 02 - Modified: 2020-12-09 12:50:24 - Feat.: 0 - Title: Bonami otvorilo na Slovensku svoju prvú kamennú predajňu
01 - Modified: 2021-07-23 08:09:24 - Feat.: - Title: Bonami otvára na Slovensku svoju druhú predajňu 02 - Modified: 2020-12-09 12:50:24 - Feat.: - Title: Bonami otvorilo na Slovensku svoju prvú kamennú predajňu 03 - Modified: 2020-07-01 09:10:34 - Feat.: - Title: Bonami rozbieha vlastnú dopravu už aj na Slovensku
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. december 2024 18:38