DIGI Slovakia
StoryEditor

DIGI v jarnej kampani nadväzuje na sériu reklám s Danom Heribanom

11.05.2021, 11:57
Autor:
redred
Kreatívu vymyslela Istropolitana Ogilvy, produkciu zastrešila agentúra Protos.

DIGI v jarnej kampani s hercom Danom Heribanom vtipným televíznym spotom poukazuje na jednoduchý prechod do DIGI aj s vlastným satelitom. Zábavnú kreatívnu ideu vymyslela agentúra Istropolitana Ogilvy a na produkcií pracovala agentúra Protos.

Spot je založený na vtipnej slovnej prekáračke dvoch susedov: Dana Heribana, ktorý je tvárou značky a divadelného herca Michala Rovňáka. Kreatívny koncept je postavený na známom futbalovom pokriku „Ó-TO-ČÍME“, v súvislosti s blížiacou sa nutnosťou otáčania satelitnej paraboly u konkurenčného televízneho operátora.

DIGI tak pokračuje v zobrazovaní dedinského prostredia, v ktorom sa odohrávali aj predchádzajúce kampane Lionel a spievaná reklama Nalaďte si Digi, ktorá sa blíži k 2 miliónom prehratí na Youtube. Spoločnosť zostáva konzistentná v komunikovaní televíznej zábavy a športu pre všetkých, nech sú z mesta alebo z menších obcí. Televízny 30 sekundový spot je v oboch komerčných televíznych skupinách nasadený v máji.

Kreatívnu ideu vytvorila agentúra Istropolitana Ogilvy a produkciu zastrešil Protos Productions.

Vizitka kampane
Klient:
DIGI SLOVAKIA
Názov kampane: Neotočíme
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Produkcia: Protos Productions
Herci: Daniel Heriban, Michal Rovňák

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 23:54