StoryEditor

Slovenská sporiteľňa ponúka 2 domy za cenu 1 v kampani od agentúry Zaraguza

26.05.2021, 12:45
Autor:
redred
Kampaň komunikuje zodpovedný prístup nielen k svojim klientom, ale aj k životnému prostrediu.

Klimatické zmeny, používanie agresívnych pesticídov a neustála výstavba v posledných desaťročiach vytláča z miest tých najmenších obyvateľov mesta. Včely, iné opeľovače a hmyz sú však kľúčovou súčasťou fungovania väčšiny ekosystémov. Preto je nutné hľadať riešenia, ako včelstvá a mestský hmyz zachrániť.

Slovenská sporiteľňa ako inovatívna a zodpovedná banka sa preto rozhodla pomáhať na ceste k vysnívanému bývaniu nielen svojim klientom, ale aj včelám a iným opeľovačom. Vďaka ich digitálnej hypotéke klienti teraz získajú 2 domy za cenu 1.

Ku každej hypotéke na dom získajú aj hmyzí domček, ktorý poskytne bývanie tým najmenším obyvateľom mesta, ktorých je stále menej a menej. Ľudia tak majú možnosť získať nové beevanie aj mierumilovných a tichých susedov na dlhé roky.

Zaraguza

Vizitka kampane:

Názov kampane: 2 domy za cenu 1
Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Zaraguza
Creative Director: Milan Malý, Ondrej Kořínek
Art Director: Milan Malý
Graphic designer: Andrej Nemček 
Copywriter: Eva Myjavcová, Kornélia Pazderková, Lucia Peterková
Social media manager: Dominika Turcerová, Lucia Peterková
Account Manager: Dominika Drusanová, Lenka Džurná
Produkcia: Viliam Jánošík

01 - Modified: 2021-01-27 13:00:24 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa spúšťa digitálnu novinku Payme 02 - Modified: 2021-02-09 08:54:03 - Feat.: 0 - Title: Rúška komplikujú situáciu nepočujúcim, Slovenská sporiteľňa našla riešenie 03 - Modified: 2021-03-08 13:26:30 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa spúšťa kampaň o rovnosti príležitostí. Jej tvárou je Kristína Tormová 04 - Modified: 2021-03-26 17:35:49 - Feat.: 0 - Title: Prokop 2020: Najúspešnejšou agentúrou je Seesame a klientom Slovenská sporiteľňa 05 - Modified: 2021-03-29 12:59:03 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa predstavila Učebnicu učenia pre rodičov 06 - Modified: 2021-04-07 07:52:38 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa spúšťa pre takmer milión klientov digitálnu inováciu Moneyback 07 - Modified: 2021-04-21 10:32:09 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa spustí proces recyklácie platobných kariet
01 - Modified: 2025-11-28 12:11:57 - Feat.: - Title: Roman Jazudek: Reach je takmer všetko. Aj v B2B marketingu 02 - Modified: 2025-11-25 12:53:47 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa prináša vianočný spot. Jej ústrednou postavou je oslík 03 - Modified: 2025-11-04 09:59:32 - Feat.: - Title: Expertka na trendy: Naše deti budú pracovať v zamestnaniach, ktoré si ani nevieme predstaviť 04 - Modified: 2025-10-31 11:57:23 - Feat.: - Title: Pozitívne emócie vyhrávajú aj v B2B. Ukazuje to nová kampaň Slovenskej sporiteľne 05 - Modified: 2025-09-17 11:41:56 - Feat.: - Title: IntellCRE mieri na najväčší realitný trh v USA. Startup podporí aj Slovenská sporiteľňa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. december 2025 13:11