Jedným z najväčších benefitov aplikácie Moja dm-App je, podľa slov Janky Poláčkovej, prokuristky spoločnosti, možnosť jej prepojenia so zákazníckym kontom v e-shope dm, vďaka čomu zákazníci získajú možnosť aktivácie a uplatnenia kupónov aj pri nákupe cez aplikáciu alebo e-shop dm. Pri nákupe v dm nie je potrebné používať plastovú kartičku, stačí predložiť QR kód z aplikácie.
„Náš e-shop mojadm.sk sa vyvíja naozaj dynamicky vďaka našim zákazníkom, ktorí sa prostredníctvom online priestoru informujú o produktoch, ich zložení a využití. Je to skutočne naša najväčšia ‚predajňa‘. So zavedením Mojej dm-App chceme vytvoriť prepojenie naprieč všetkými kanálmi a napĺňať tak potreby svojich zákazníkov ponukou šitou na mieru a podporiť tak medzinárodné omnichannel smerovanie,“ vysvetľuje Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti.
Medzi najväčšie výhody novej aplikácie patria:
- možnosť rýchleho nákupu prostredníctvom smartfónu,
- možnosť využitia služby expresné vyzdvihnutie v predajni dm,
- jednoduchá možnosť uloženia svojich obľúbených produktov do záložky Môj nákupný zoznam
- personalizované odporúčania v záložke Moje produkty
- praktický produktový skener – pri oskenovaní produktu v predajni dm alebo v domácom prostredí sa zákazníkovi v aplikácii zobrazí jeho detailný opis,
- možnosť uplatnenia všetkych kupónov a extra kupónov pri nákupe cez aplikáciu, e-shop dm, ako aj pri nákupe v predajni dm.
„Je pre nás veľmi dôležité vytvárať pre zákazníkov, v rámci dm služieb, pridanú hodnotu. A tú vieme vytvoriť práve tým, že vďaka používaniu aplikácie spoznáme ich potreby a budeme tak schopní zlepšiť a individualizovať naše služby ešte viac,“ dodáva Nicol Noseková, manažérka marketingu, dm drogerie markt.