Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) a Slovenská akadémia vied (SAV) dnes médiám predstavili závery spoločného výskumu i novú kampaň „TO SA VIE, ŽE CESTOVAŤ VLAKOM JE BEZPEČNÉ“ pripravenú v spolupráci s agentúrou MUW Saatchi & Saatchi.
Celkovo bolo analyzovaných 187 vzoriek. Vzorky boli skúmané na prítomnosť RNA a antigénov vírusu spôsobujúceho COVID-19. Prítomnosť SARS-CoV-2 RNA sa nepotvrdila ani v jednom zo 187 prípadov.
Kampaň verejnosti sa predstavila formou teasingových online vizuálov pripravených po doručení prvých sumárnych výsledkov už od 14. mája 2021, a to na rôznych stránkach ako aj na internetovej stránke spoločnosti a facebookovom profile ZSSK.
MUW Saatchi & Saatchi prinieslo ZSSK nový fresh vizuálny štýl v podobe izometrie, ktorá ponúka neobmedzené možnosti stvárnenia a najmä jednoduchú rozpoznateľnosť.
Súčasťou kampane je aj spot, ktorý obavy a pochybnosti o bezpečnosti cestovania vlakom vyvracia racionálnym a odborným vysvetlením – výsledkami mikrobiologického monitoringu.
„Ľudia vyhľadávajú bezpečné, pohodlné, ekologické a ekonomické spôsoby cestovania. Problém je, že to hľadáme predovšetkým v autách a neuvedomujeme si, že toto všetko tu už dávno máme v podobe vlakov. Aj preto si myslím, že ZSSK je vlastne fakt cool značka. Našou úlohou bude, aby sme o tom spoločne presvedčili čo najviac cestujúcich a motivovali ich opäť v plnej miere využívať služby ekologickej diaľkovej hromadnej dopravy,“ dodáva Creative Director MUW Martin Krafčík.
Vizitka kampane:
Klient: Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
Vedúci oddelenia marketingovej komunikácie ZSSK: Marek Lukoťka
Riaditeľ odboru komunikácie ZSSK: Tomáš Kováč
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative director: Martin Krafčík
Art director: Ivan Tichý
Copywriter: Ján Stančík
Režisér/kameraman: Lukáš Krist
Strategy planner: Jakub Straka
Account director: Zuzana Zaziková
Account manager: Hanka Krupová
Production: MUW Saatchi & Saatchi
Media planner: Zenithmedia
Performance agency: DataConcept
Pieseň: „Ideme vlakom“
Hudba: Sorizzo
Mediálne náklady kampane, vrátane nákupu inzercie, produkcie videoklipu a honorárov protagonistov nepresiahnu 35-tisíc eur.