archív
StoryEditor

V novej kampani pre Doxxbet vás vyhrávať naučí Attila Végh spolu s Dominikou Cibulkovou

22.04.2022, 14:16
Autor:
redred
Kampaň pripravila agentúra MARK BBDO Bratislava.

"Furt sme všetci počúvali: Nauč sa prehrávať...Ja ti ale jedno povím, bráško, nauč sa radšej vyhrávať!," prihovára sa divákom Attila Végh v novom spote pre stávkovú spoločnosť DOXXbet. Známej tvári značky - Attilovi Végh sekunduje aj Dominika Cibulková. Kampaň pripravila agentúra MARK BBDO Bratislava.

„S Dominikou sme začali spolupracovať, pretože je to jedna z najúspešnejších slovenských športovkýň vo svetovom meradle. Vie, čo je to výhra a akú drinu a úsilie to vyžaduje. Dnes žije svoj život, je sama sebou a je šťastná, a to je zas veľká osobnostná výhra. S týmto všetkým nás veľmi baví, a preto sme ju oslovili na spoluprácu v koncepte „DOXXbet je výhra“. Sme presvedčení, že s Attilom sa budú vhodne dopĺňať a zabávať divákov“, okomentovala spoluprácu s bývalou tenistkou marketingová riaditeľka skupiny DOXX, Marcela Šuštiaková.

„V hlavnom spote Attilovi vŕta hlavou spomienka na to, ako nám vždy všetci hovorili, že sa máme naučiť prehrávať. No ale nikto nám nikdy nepovedal, aby sme sa naučili aj vyhrávať...“, predstavuje hlavnú myšlienku spotov kreatívny riaditeľ MARK BBDO, Boyo Dohnal a pokračuje: "Attila nás to teda teraz naučí – ako vyhrávať, tešiť sa z výhry a baviť sa“.

Po každej výhernej notifikácii divákom Attila s Dominikou a ich parťákmi predvedú zábavný víťazný tanec na spôsob tanečkov, ktoré predvádzajú športovci po góle alebo výhre.

V televíziách bude nasadený hlavný 30 sekundový spot a tri sponzorské odkazy. Jeden z nich k Majstrovstvám sveta v hokeji.

Natáčanie si pochvaľovali aj samotní protagonisti: „Attila je super parťák, je to talent, všetkých stále zabáva. Natáčanie s DOXXbetom som si užívala. Myšlienka, že ľudí treba naučiť sa tešiť z víťazstva sa mi páči“, hovorí naša najúspešnejšia tenistka, Dominika Cibulková.

„More, mne sa s Dominikou super robilo, je to správna baba, brutal športovkyňa a má rada srandu a aj tú moju“, usmieva sa Attila Végh.

Od novej kampane sa očakáva posilnenie značky DOXXbet, jej zviditeľnenie a posilnenie trendovosti. "V DOXXbete sme celý tím veľkí športoví srdciari, našu firmu máme veľmi radi, preto je nový koncept aj o nás a našom vzťahu k našim klientom. Chceme ich podporiť, nech sa hrajú s rozumom, a vyhrávajú s radosťou. Lebo DOXXbet je výhra!“, dodáva Marcela Šuštiaková.

Vizitka kampane: Nauč sa vyhrávať ako Attila 
Klient: DOXXbet
Marketing Director: Marcela Šuštiaková
Marketing Manager: Dušan Lukáč, Jana Krčahová
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Boyo Dohnal
Copywriter: Matúš Švirloch
Art Director: Boyo Dohnal
Client Service Director: Kristína Trnovská
Account Manager:  Lenka Chorvátová
Making off video a foto: Jakub Šťavina
Režisér: Pepe Ehrenberger
Kamera: Marian Ontko
Produkcia: Playground 13
Executive Producer: Kristina Kijacová
Line Producer: Monika Kraft

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 09:56