AP/TASR
StoryEditor

Connecting the Dots: Digitál vs. krehký imidž značky

Aj o tom, že slovo „normálne“ je mýtus a bezpečnosť značky na internete sa nedá zautomatizovať.

Online svet pripomína viac divoký západ ako civilizovanú spoločnosť, a tak udržanie imidžu vie byť fakt oriešok. Existujú automatizované riešenia, ktoré „zabezpečia“ zobrazovanie vašej značky iba na normálnych miestach. Čo nás však naučili posledné mesiace, je, že slovo „normálne“ je mýtus a bezpečnosť značky na internete sa nedá zautomatizovať. Vyžaduje si zodpovedné a sebavedomé rozhodnutie, akú mieru rizika sme ochotní podstúpiť, a schopnosť klásť si ťažké otázky typu: Je TikTok skutočne bezpečné miesto?

#1 Metaverse sa ešte poriadne nezačal a už sa tam rozmohlo sexuálne obťažovanie. Čo sa stane, keď dáte ľuďom virtuálny svet, v ktorom môžu robiť, čo chcú, pod identitou, akú chcú? Začnú napádať iných ľudí. Prekvapko.

#2 Ogilvy už nebude pracovať s influencermi, ktorí si digitálne upravujú vzhľad. Pekný komunikačný ťah zo strany agentúry. Dúfame, že sa inšpirujú aj ďalšie, aj keď nás zaujíma, ako bude toto pravidlo vyzerať v praxi.

#3 Gender Pay Gap Bot na Twitteri vyvolal nedávno rozruch. Tento projekt šikovne retweetoval MDŽ tweety značiek už aj s informáciami o rozdieloch v platoch mužov a žien v danej organizácii. Dozvedeli sme sa tak, ktoré brandy robia PR stunty a ktoré myslia vážne to, čo hovoria.

Connecting the Dots je pravidelný dotcom newsletter o stratégii, kreativite a všetkom zaujímavom, čo sa k nám dostane. Po prvých 30 dieloch newslettera prichádza aj vo forme stĺpčeka v Stratégiách.

Viac o týchto témach, ale aj o ďalších novinkách nájdete na connectingthedots.sk.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. november 2024 00:08