StoryEditor

Cesta do nemocnice je hotová výprava. Kaufland opäť pomáha Červenému krížu tentoraz s travelblogerom

28.07.2021, 13:21
Autor:
redred
Myšlienka je z dielne THIS IS LOCCO.

Kaufland spúšťa novú kampaň, ktorej cieľom je podporiť Terénne sociálne služby (TSS) Slovenského Červeného kríža. Reťazec prispeje 5 centami z nákupu každého výrobku z radu Z lásky k tradícii na nákup špeciálne upravených vozidiel, ktoré pomáhajú všetkým, ktorí to potrebujú.

Kampaň, ktorú pripravila agentúra THIS IS LOCCO, pomáha propagovať influencer Patrik Paulínyi. Cestovateľ a vášnivý fotograf prírodných zákutí tentoraz neodkrýva krásy slovenskej prírody, ale prácu terénnych sociálnych pracovníkov Slovenského Červeného kríža a ľudí, ktorí sú na ich pomoc odkázaní. Pretože práve pre nich je "cesta do nemocnice hotová výprava", mnohokrát sa nedokážu totiž dopraviť ani na zastávku autobusu.

Práve preto navrhlo THIS IS LOCCO spoluprácu s Patrikom Paulínyim, travelblogerom, ktorý má presne s takýmito terénmi skúsenosti. Svojich fanúšikov však tentoraz prekvapil naozaj netradičnou destináciou, ktorú teasoval ako „najnedostupnejšie miesto na Slovensku“. V skutočnosti však išlo o cestu klienta do nemocnice. To, čo je pre nás bežná cesta, je pre ľudí odkázaných na pomoc druhých totiž hotová výprava do ďalekých krajov. 

archív

„TSS-ka je skvelá služba, za ktorou je množstvo emotívnych príbehov. Po minuloročnej úspešnej spolupráci s Rasťom Chválom sme sa preto rozhodli opäť ísť do autentického zážitku a tentoraz sme oslovili Patrika, ktorého fanúšikovia poznajú nielen ako výborného traveblogera, ale aj ako človeka so srdcom na správnom mieste. Preto idea, ktorú sme vymysleli, do jeho contentu pekne zapadala, no zároveň dokázala prekvapiť a, súdiac podľa komentárov, množstvo ľudí aj dojať. Pozitívna emócia sa prirodzene prenáša aj na Kaufland, ktorý umožňuje TSS sa ďalej rozširovať a pomáhať tým, ktorí si sami pomôcť nedokážu,“ hovorí Martin Polakovič, copywriter z THIS IS LOCCO.

V samotnom videu účinkuje aj reálny vodič TSS a tiež skutočný klient tejto služby, ktorému okrem samotnej cesty do nemocnice prichystal Patrik aj skvelé prekvapenie.

„Práca Slovenského Červeného kríža a jej terénnych sociálnych služieb je pre spoločnosť nenahraditeľná a mení životy ľudí. Nielenže odbúrava sociálnu izoláciu, ale pomáhala aj v ťažkých časoch počas pandémie so zabezpečením ochranných pomôcok a nákupov pre tých najviac ohrozených. Sme hrdí na to, že za päť rokov sme prispeli na nákup 21 vozidiel, s ktorými sa môžete stretnúť po celom Slovensku, a v tejto podpore chceme pokračovať aj naďalej,“ hovorí Lucia Vargová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland SK.

Kmapaň trvá od 15. júla do 18. augusta, v tom čase reťazec prispeje 5 centami z nákupu každého výrobku z radu Z lásky k tradícii na nákup špeciálne upravených vozidiel pre Slovenský Červený kríž.

Vizitka kampane:
Klient: Kaufland Slovensko
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Account Manager: Mária Prisenžňáková
Copywriter: Martin Polakovič

archív

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 00:17