StoryEditor

Kampaň Bielej pastelky pripomína, že každý z nás bol na chvíľu nevidiacim

18.08.2021, 09:00
Autor:
redred
Košická agentúra Promiseo prepojila zdanlivo neprepojiteľné, aby poukázala na neľahký život zrakovo postihnutých.

Slepá baba je hrou, ktorou si kráti chvíle každé dieťa. Bez ohľadu na vek, spoločenské pomery či záujmy sa s ňou stretol takmer každý. V novej kampani zbierky Biela pastelka sa Slepá baba stáva nástrojom, ktorý pripomína chvíle plné neistoty a tmy.

Ústredná myšlienka kampane, za ktorou stojí marketingová agentúra Promiseo, je jednoduchá: Slepá baba nie je pre nevidiacich a slabozrakých iba hra. Je to každodenná realita, ktorú si vidiaci nevedia predstaviť, pretože sa v takejto situácii naposledy ocitli v detstve a dobrovoľne.

Promiseo

Kampaň, ktorá vyvrcholí 24. septembra 2021 v slovenských uliciach, sa nesie v duchu hravosti, farebnosti a čistoty - prvkov, s ktorými sa spája detstvo. Tie sa odrážajú aj vo video spote, ktorý citlivo pracuje s konceptom.

Aj ďalšie aktivity, ktoré sú súčasťou kampane, so sebou prinášajú hravosť. Používatelia Instagramu môžu vyjadriť svoju podporu pomocou AR filtrov. Prvý ich vyzýva k tomu, aby nosom nakreslili predmet súvisiaci s Bielou pastelkou. Druhý sa opiera o koncept očného testu u lekára, ktorý má však pre potreby kampane modifikovaný text.

Oba filtre si vyskúšala aj nová tvár značky, komik Fero Joke. Rovnako ako po iné roky však svoju podporu vyjadria ďalšie známe tváre, ktorým nie je osud nevidiacich a slabozrakých ľahostajný.

01 - Modified: 2021-05-25 11:22:17 - Feat.: 0 - Title: Biela pastelka má novú tvár. Je ňou Fero Joke
01 - Modified: 2021-05-25 11:22:17 - Feat.: - Title: Biela pastelka má novú tvár. Je ňou Fero Joke
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. september 2022 05:08