Víťazom je Apple Pie Advertising.
Niekoľko mesačné výberové konanie je ukončené. Dlhoočakávané rozhodnutie, ktorá agentúra zastreší nový komunikačný koncept Prima banky, je v týchto dňoch už jasné. Stala sa ňou agentúra Apple Pie Advertising.
Konkrétny koncept, s ktorým Apple Pie prišiel, bude známy v septembri, kedy sa má nová kampaň naplno spustiť. Nateraz klient prezradil, že hľadal koncept, ktorý by bol nezameniteľný, výrazný a rozvíjateľný do budúcnosti a tiež použiteľný pre produktové, ako aj pre imidžové či taktické kampane. Alexander Smik, general director, Apple Pie na margo novej komunikačnej línie naznačil, že predchádzajúci koncept fungoval.
„Cieľom tendra bolo vybrať najvhodnejšie strategické riešenie pre positioning Prima banky a jej ambíciu na slovenskom trhu. Hľadali sme koncept, ktorý bude v súlade s hodnotami banky. Koncept, ktorý bude zároveň korešpondovať s vizualitou novej značky, a tým, čo bolo od zrodu Prima banky a jej brandingu už urobené. V tomto zmysle nás najviac oslovilo riešenie od agentúry Apple Pie, s ktorou už pripravujeme naše budúce kampane,“ dodal pre Stratégie Dušan Viszt, riaditeľ odboru marketingu a komunikácie, Prima banka.
Prima banka si spočiatku vyberala medzi agentúrami, ktoré budú spravovať architektonické riešenie pobočiek a web. Konania boli priebežne rozhodnuté. Informovali sme o tom na webe Stratégií.
Agentúra Apple Pie spolupracovala v predošlom období s Prima bankou. V tomto prípade ide teda o znovunadviazanie spolupráce. Pozrite si kampaň, ktorú agentúra pripravila pre klienta na jeseň minulého roka.
"Tešíme sa na pokračovanie spolupráce, lebo byť súčasťou tak zaujimavého projektu, akou je rebranding banky, je pre každú agentúru krásna skúsenosť," dodáva Smik k vyhratému tendru.
Zdroj: Erika Brindzová